Forfatter Emne: Ringvejen i Århus.  (Læst 3306 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

haldo

• Roadracer
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
Ringvejen i Århus.
« Dato: Februar 21, 2011, 03:01:25 pm »
Det var en varm sommerdag. Du holdte forrest i den midderste bane, for rødt lys, på vej op ad ringgaden i Århus. Da det blev grønt, trak du fra bilerne, udstødte et voldsomt brøl og hev dit tohjulede monster op på et hjul og kørte i en rasende fart hele vejen op til næste kryds. Jeg stod på fortovet med min mor i hånden.
« Senest Redigeret: Februar 28, 2011, 06:39:31 pm af haldo »

Husum

• Roadracer
Sv: Ringvejen i Århus.
« Svar #1 Dato: Februar 21, 2011, 03:24:33 pm »
Farve, 1000'er eller grisling, 1 eller 2 potter osv.?

Der er jo en del SV'ere i det østjyske :-)
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

haldo

• Roadracer
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
« Svar #2 Dato: Februar 23, 2011, 03:03:28 pm »
Hehe, jeg tvivler på det var en SVer overhovedet. Det er bare et barndomsminde, jeg lige havde lyst til at dele. :)

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
« Svar #3 Dato: Februar 23, 2011, 03:13:06 pm »
LOOOL  :mrgreen:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Husum

• Roadracer
« Svar #4 Dato: Februar 23, 2011, 11:23:28 pm »
Du stod på dansegulvet ovre ved ribberne i idrætssalen, mens Disc-jockey'erne lod Danseorkestrets "Kom tilbage nu" blæse ud af højttalerne oppe fra mixepulten. Du havde langt lyst hår sat op i rottehaler, og turkisgrønne gamacher samt en hjemmestrikket sweater på.

Vores øjne mødtes kort, dersom jeg stod i mit fineste kluns, med gele i pandehåret og fars old spice parfume ude fra skabet. Jeg fik aldrig dit navn, ej heller dit nummer, eftersom mobiltelefonen først blev opfundet flere år senere. Senere drømte jeg underlige drømme om dig, som jeg dengang var for ung til at tyde betydningen af.

Jeg savner dig...
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

melander

• Roadracer
Ringvejen i Århus.
« Svar #5 Dato: Februar 24, 2011, 11:30:23 am »
Ha ha.. God humor!! ;-)
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Morten1970

• Plastikrocker
  • Forskellen på drenge & mænd - prisen på deres gear
« Svar #6 Dato: Februar 24, 2011, 04:22:58 pm »
 :lol: ja det var sgu tider dengang...
SV650SA K7, Devil Carbon, lille nr. plade holder
Fuldkåbe, Hugger, Egosæde, LED blink