Forfatter Emne: Tømrer hjælp søges  (Læst 1988 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Tømrer hjælp søges
« Dato: Februar 13, 2011, 09:01:43 pm »
Hejsa.
Har vi en Tømrer eller anden trækyndig håndværker tilstede, og som har mulighed for at tage et mindre job på Frederiksberg hurtigst muligt.

Det drejer sig om at jeg skal have sat karme og fodpaneler op i lejligheden.
2 døre mangler på begge sider og en døråbning til køkken mangler karme på entre-siden.
Entre, soveværelse og stor stue skal have sat fodpaneler op.
Der forefindes stort set ikke en eneste vinkel på 90 grader i hele lejligheden.

Er der en som kan starte hurtigt vil det være fantastisk.
Mit håb er at i næste weekend at få sat dørkarme op, samt fodpaneler i soveværelset.
Jeg er alene hjemme i weekenden, og det vil være en glædelig overraskelse for kæreste og datter såfremt de vender hjem til et værelse som er klar til næste trin istandsættelse.

Kontakt mig her eller på privatbesked, og så kan vi aftale nærmere mht. at du kommer ud og kigger nærmere på hvad opgaven drejer sig om.
Er det helt sort med næste weekend finder vi ud af det, så det skal ikke afholde dig fra at kontakte mig.

så Hjæææææææææææææææææææææælp
Please
 :D
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Tømrer hjælp søges
« Svar #1 Dato: Februar 13, 2011, 09:30:53 pm »
Lyder som et job for Hønse.

Send mig en PM hvis du vil have hans mobil nummer.   :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Larsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
Sv: Tømrer hjælp søges
« Svar #2 Dato: Februar 13, 2011, 10:10:25 pm »
Hej Flemming L.

Jeg er bygningssnedker og den opgave du beskriver der lyder fin. Det er jo altid rart med noget inde dørs arbejde på den her tid af året.

Du er velkommen til at sende mig en PM. Jeg er sent hjemme i morgen Mandag, så det bliver først Tirsdag at jeg kan vende tilbage, men jeg kan godt finde tiden til at lave det i denne uge.

Jesper.
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Tømrer hjælp søges
« Svar #3 Dato: Februar 14, 2011, 06:29:18 pm »
Hej Flemming L.

Jeg er bygningssnedker og den opgave du beskriver der lyder fin. Det er jo altid rart med noget inde dørs arbejde på den her tid af året.

Du er velkommen til at sende mig en PM. Jeg er sent hjemme i morgen Mandag, så det bliver først Tirsdag at jeg kan vende tilbage, men jeg kan godt finde tiden til at lave det i denne uge.

Jesper.

Hej Larsen.
Hønse kommer i morgen og giver et bud. Hvis det holder så bliver han sat på opgaven, ellers kontakter jeg dig og så må vi se på det.

Ellers tak for responsen
Flemming
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen