Forfatter Emne: Problemer med levering af vare fra eracing.dk  (Læst 3064 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

vognmaleren

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 9
Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Dato: Januar 31, 2011, 09:26:01 pm »
jeg her den 12 januar, bestilt vare på eracing.dk De har til dato ikke kunnet leve op til deres løfte om 7-10 dages leveringstid. De svare ikke på telefonen og heller ikke på min mail. Det p....r mig helt af at man kan være så respektløs over for sine kunder og bare ignorere folk totalt. Det er jo en vare som er betalt??? Nogen der ved noget om det her firma og om hvorvidt det er et fupfirma eller om de bare er skide ligeglade med deres kunder??? Jeg er stik tosset og rasende over den behandling jeg har fået der fra, og er virkelig desperat efter at komme i kontakt med em???  :rant:
Mvh Vognmaleren 99'er sv650s

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Svar #1 Dato: Januar 31, 2011, 10:25:36 pm »
Jeg har fornylig haft samme problem med hos Eracing..

jeg skrev til deres email, efter at have ventet en god del tid.. og Mads (ejeren) sagde at ordren var røget i en forkert "mappe" eller noget og dermed overset.  Med mit ordre nummer sendt til ham, fandt han ordren og gennemførte betalingen og sendte varen , da den var på lager.

Bare rolig, Ejeren er ikke en plattenslager.. tror bare at forretningen kører på halv kraft for tiden. Ejeren er meget reel, hvis det kan trøste dig lidt. (evt kig på dit kontoudtog, betalingen er garanteret ikke trukket fra din konto )

 

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Svar #2 Dato: Januar 31, 2011, 10:37:20 pm »
Og hvis den da er trukket og du ikke har modtaget en vare, så kan du få beløbet ført tilbage hvis du snakker med banken. De har nok nogle krav der skal opfyldes, men ved at bruge DK-kort er man rimeligt sikret.  :|
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Svar #3 Dato: Januar 31, 2011, 11:08:46 pm »
Håber ikke du har oprettet denne tråd kun for at hænge forretningen ud..   Ser først nu at det er dit første og eneste indlæg på dette forum


Torben Dan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 39
Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Svar #4 Dato: Februar 01, 2011, 04:46:21 am »
Jeg har lige bestilt kædekit fra E-Racing, jeg fik en opringning fra Mads vedr. Den gearing som jeg har valgt til mit nye SVin. Jeg kan kun sige at have fået super service og har i øvrigt kun hørt godt om forretningen.
« Senest Redigeret: Februar 01, 2011, 04:48:39 am af Torben Dan »

vognmaleren

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 9
Sv: Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Svar #5 Dato: Februar 01, 2011, 06:12:04 am »
Det er da en smule betrykkende at høre, at der er håb for at min vare måake dukker op?
Dette er ikke et opslag der skal hænge nogen ud på nogen måde. Det er ganske simpelt et råb om hjælp, da jeg ikke er den store internet handler, og frygtede at jeg måake var havnet i kløerne på en plattenslager. Men det lader til på jeres erfaringer, at der er en chance for at jeg får min vare. Tak for hjælpen.

P.S. Er ny her inde, blev anbefalet det her forum af andre SV folk. Skal til Frederecia med min Ny malede og totalt istandsatte SV 650s årg. 99. Så kig forbi stand C318 Hvis i er til show i frederecia lørdag den 5 feb.
Mvh Vognmaleren 99'er sv650s

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Svar #6 Dato: Februar 01, 2011, 06:21:32 am »
Jeg har samme erfaring med "postordre" - de var også 100år om at levere min laptimer.

Tager man ned i butikken er servicen dog helt i top!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Sv: Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Svar #7 Dato: Februar 01, 2011, 09:01:14 am »
Det er godt at høre at der er gode erfaringer med forretningen.

Personligt tror jeg at jeg ville hoppe udenom, handelsbetingelserne forsøger at stille forbrugeren ringere end lovgivningen mht. fortrydelsesretten.

Citér
Vi gør opmærksom på, at der på alle bestillingsvarer, dvs varer der har en leveringstid på mere end 3 dage, opkræves et gebyr på 10% af varens pris til dækning af eRacings forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering til leverandøren.

Det er selvfølgelig ærgeligt at det koster forretningen noget fragt i den situation, men det er bare ikke lovligt at tørre den af på kunden.  :rant:
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

vognmaleren

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 9
Sv: Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Svar #8 Dato: Februar 01, 2011, 09:11:56 am »
Nogen snakker om at tage en tur forbi butikken.. Jeg bor i Randers, så den mulighed er ikke aktuel. Men har de andre telefon numre til firmaet end det ene de oplyser på deres hjemmeside???
Mvh Vognmaleren 99'er sv650s

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Svar #9 Dato: Februar 01, 2011, 09:49:02 am »
Vognmaleren - du skal også lige tage højde for at når du køber over nettet.. så er det jo ikke 7-10 sammenhængende dage.. altså incl weekend..

Det er 7-10 hverdage... Det vil sige at indtil videre er din bestilling ikke meget forsinket.. Kun 3 dage da du skrev herinde igår...

Og f.eks på mit arbejde hvor vi også har 7-10 dages levering, der er vi pt forsinket så leveringstiden hedder 2-3 uger.. Kunne jo være at han også har travlt.. eller modsat som een skrev at forretningen kørte på lav blus og der ikke var så meget liv i butikken...

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Sv: Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Svar #10 Dato: Februar 01, 2011, 05:38:04 pm »
Jeg har selv handlet hos Mads (e-racing) og han er noget sløv i betrækket, men en rigtig fin fyr og absolut ikke en der er ude på at snyde nogen.
Men ret skal være ret så er han ikke så god til at huske og vende tilbage, så det undrer mig ikke at online handel ikke fungerer smertefrit i hans butik.

Vi endte efter lidt snak med ham, at tage forbi, og han kom ned og åbnede op en aften bare så damen kunne prøve de kewler jeans vi ellers ikke kunne finde andre steder,
og DET synes jeg var god service. Så mine varmeste anbefalinger herfra, men man skal have lidt tålmodighed...  :lmao:

nielser

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Sv: Problemer med levering af vare fra eracing.dk
« Svar #11 Dato: Februar 01, 2011, 10:40:32 pm »
Jeg fik også god service sidst jeg var ude hos e- racing...(i butikken) men rigtig han er ikke den hurtigeste..
men varene kommer:-) kan kun anbefalde stedet
Sort SV1000 med larmepotter:-)