Forfatter Emne: Skulderskåle?  (Læst 3174 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Den nye dreng i klassen

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
Skulderskåle?
« Dato: Februar 23, 2011, 12:51:52 am »
Hej alle sammen.

Jeg vil starte med at sige at jeg er helt ny på området, og har endnu ikke fået taget min Mc-mødom  :P.
Mit problem er at jeg skal starte på kørekortet her til marts, og har derfor anskaffet mig en læderjakke, som bare sidder lækkert! MEN, men men..
Jeg har nogle meget fremhævede 'skulderknogler' (der hvor kraveben, og skulder mødes), og derfor gnaver skuldeskålene virkelig meget!
Vel og mærke ikke hvis jeg imitere kørestilling, men vil gerne have at den også er til at have på hvis man ikke lige sidder på maskinen.
Så kommer det store spørgsmål.. Kan man købe skulderskåle/puder løst nogle steder?

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Sv: Skulderskåle?
« Svar #1 Dato: Februar 23, 2011, 02:56:00 pm »
Ja, flere steder. Du skriver ikke hvor i landet du befinder dig, men langt de fleste mc- forhandlere har dem løse eller kan skaffe dem hjem. Har du ikke noget imod at handle på nettet, kan de købes bla. hos Louis, Polo og Hein Gericke. Man kan også købe factory direct hos Knox og Forcefield, som begge laver skaller af høj kvalitet. Hvis du er i København i weekenden kan det anbefales at tage på MC-messe i Øksnehallen og se om det kan lade sig gøre, at score et godt messetilbud.
Velkommen til, i øvrigt :D Og held og lykke med MC- projektet :thumbsup:
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Den nye dreng i klassen

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
Sv: Skulderskåle?
« Svar #2 Dato: Februar 23, 2011, 07:30:36 pm »
Tusinde tak for det hurtige svar.
Det var lige det jeg skulle bruge!  :D.  Jeg tror det bliver sådan et sæt Knox fra Motohaus-shop.dk  8)

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Sv: Skulderskåle?
« Svar #3 Dato: Februar 28, 2011, 08:17:51 am »
Det var da så lidt :)
Hvis du bliver hængende her på forummet vil du opdage, at du kan få svar på stort set alt hvad du måtte undre dig over. I hvert fald hvad angår motorcykler... :thumbsup:
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Skulderskåle?
« Svar #4 Dato: Februar 28, 2011, 12:15:29 pm »
I hvert fald hvad angår motorcykler... :thumbsup:
og patter  :afro:
velkommen til.....
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....