Forfatter Emne: Neon...  (Læst 8129 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: Neon...
« Svar #15 Dato: December 17, 2010, 08:27:48 am »
smut I bare i T Hansen unger, har sat det lys på Puchèn da det var smart som  teenager. :D
 jeg kigger med fra sidelinien, minder lidt om en fremtidsfilm eller to fast to furios  :mrgreen:

per, den sang kender jeg ikke, men nu er jeg jo heller ikke så gammel som dig :mrgreen:
BLZ det kan være en god ide med lys ved parkering, men som du ved kommer os gamle ikke sent hjem.  :innocent:
skal bare se hvor det her ender. :D glæder mig til at se det færdigt i en mørk parkeringskælder eller mellem kl 01.30 og 03 i juli måned.
:thumbsup:
« Senest Redigeret: December 17, 2010, 08:38:30 am af kent »
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #16 Dato: December 17, 2010, 09:23:09 am »
Hey jeg var helt vild med sån noget da jeg var yngre så go for it  :respekt: idag passer det nok ikke så godt på morfar cyklen.
da per var ung?

:lmao: :lmao:  :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Dan P

• Gæst
« Svar #17 Dato: December 17, 2010, 06:52:34 pm »
Med lidt snilde, kan det sagtens komme til at se pænt ud...Men jeg ville klart anbefale LED, de er meget mindre sarte, og nemmere at placere.
Jeg har en ordentligt røv fuld Blå dioder til at ligge på lageret, hvis du mangler ;)

soldier

• Roadracer
« Svar #18 Dato: December 18, 2010, 01:21:06 pm »

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
« Svar #19 Dato: December 18, 2010, 03:07:55 pm »
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S