Forfatter Emne: Dynojet ignition module?!  (Læst 1582 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Dynojet ignition module?!
« Dato: Februar 12, 2011, 06:43:08 pm »
Hej alle sammen,

Jeg har bestilt tid hos e-dot.dk til at få monteret powercommander osv.. Jeg faldt over en Dynojet ignition module på samme tid, og er interesseret i at høre, om der er nogen herinde der har sådan et monteret.
I så fald er det pengene værd?    :P
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: Dynojet ignition module?!
« Svar #1 Dato: Februar 14, 2011, 08:36:38 pm »
Jeg har det på min gadecykel, primært fordi det var nødvendigt på daværende tidspunkt hvis jeg skulle have monteret power commanders quickshift.
Det behøver man vist ikke længere.

Hvad det giver eller kan give er meget afhængig af hvilken cykel det monteres på ifølge dot-e.

Man kan optimere tændingstidspunktet på hver cylinder i samme omdrejningsintervaller som man justerer luft/benzin blandingen.

Ove fra dot-e sagde at han havde fundet 15-20 hk på en kawasaki 636 med ignition module, men jeg skal sige at jeg ikke tror det har givet noget effelt på min cykel.

En god fuelmapping er nok bedre at smide penge efter - og du får i hvert fald kvalitet hos dot-e.
Spørg evt. Ove om ignition module. Han har altid været meget reel.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: Dynojet ignition module?!
« Svar #2 Dato: Februar 14, 2011, 08:40:58 pm »
Hvis pengeme ligger løst i lommen og du har lyst til at prøve noget af deres grej kan jeg varmt anbefale quick-shift.

Det er fandme sjovt ;)

Jeg ved ikke hvad det koster hos dot-e, men hvis det kun er kontakten der skal monteres på gearpedalen, og han alligevel har det hele skilt ad, burde det ikke koste så meget mere end prisen på kontakten. Især når du køber power commander hos ham og han skal rulle din cykel.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Dynojet ignition module?!
« Svar #3 Dato: Februar 16, 2011, 12:53:25 am »
Okay.. Spørger Ove ved lejlighed. Tak for svar :-)
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)