Forfatter Emne: Blinklys relæ  (Læst 4043 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

JohnnyE

• Søndagskører
  • **
Blinklys relæ
« Dato: Oktober 11, 2010, 05:04:56 pm »
Hej

Vi er igang med at skifte de originale blinklys ud med nogle indbygningsblink, og det gik fint, indtil vi skulle sætte relæet til :club:
Vi har ingen ide om hvad vi skal gøre nu, vi har søgt herinde, og vi er stadigvæk på helt bar bund? vi har nu kigget på den i lang tid men det bliver det ikke bedre af, og nu er vi trætte af at høre på vores egne kloge ord om hvordan den måske er bygget :loser:
det er en k9 sv 650 hvis det gør nogen forskel :)
så er der ikke en der kan guide os? da de 2 min det tager for længst er brugt.

på forhånd tak.
SV 650 K9

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Blinklys relæ
« Svar #1 Dato: Oktober 11, 2010, 05:48:26 pm »
hvilket relæ er det?? og har i fulgt guiderne herinde

JohnnyE

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: Oktober 11, 2010, 08:35:40 pm »
ja vi har prøvet at læse på de forskellige guider, men de billeder der er ligner ikke det vi står og kigger på overhovedet, relæet er et vi fik med da vi købte sorte indbygningsblink fra whitelights.eu, så det må være noget no name med 5 ben...
SV 650 K9

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #3 Dato: Oktober 11, 2010, 08:54:43 pm »
kan du ikke være flink at beskrive lidt mere præcist hvad det er du har, istedet for bare "et no name 5 benet relæ"........., som jeg ikke engang kan finde på deres hjemmeside,  det ville gøre det voldsomt nemmere at hjælpe dig

JohnnyE

• Søndagskører
  • **
« Svar #4 Dato: Oktober 11, 2010, 09:44:55 pm »
jo kan prøve... ved at tælle en til gang fandt jeg ud af jeg ikke fik lært det ordentligt i folkeskolen... det er et 7 benet og det er dette vi har fået med.. http://www.whitelights.eu/product_info.php/info/p467_Elektronisches-Blinkrelais-Suzuki-Flasher-relay-Suzuki.html (det ligner et ihvertfald)
vi købte det her sæt hvor de hørte med http://www.whitelights.eu/product_info.php/info/p246_schwarze-LED-Verkleidungsblinker-Suzuki-SV-650-und-Bandit-ab-06.html

stikkene på blinklysene passede ingen steder så dem skiftede vi med dem der sad på de originale, og så virkede de, bare meget hurtigt, .
men vi har kigget ned ved batteriet og kan ikke finde de ledninger vi skal lirke ud og føre gennem relæet, og vi turde kke begynde at prøve os frem for den aflange boks så vigtig ud.

« Senest Redigeret: Oktober 11, 2010, 09:46:30 pm af Hvepsen »
SV 650 K9

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #5 Dato: Oktober 11, 2010, 10:30:33 pm »
Kunne det tænkes at i skal tage det gamle blinkrelæ ud og skifte ud med det nye? :)

Edit: I må FA*** ikke begynde at pille ledninger fra den boks du omtaler! ;) Så kan du være sikker på at dine blinklys er det mindste problem på hænderne :) Og for en kort bemærkning så kan jeg på stående fod ikke sige hvor det originale relæ sidder, men ved batteriet er ikke et dårligt bud  :wink: Nogen herinde må helt sikkert vide det :D
EDIT: Ok jeg keder mig ;) http://www.edubs.net/bikestuff/sv1000/sv1000_2003ServiceManual/7_Electrical_System.pdf Side 33 :)
« Senest Redigeret: Oktober 11, 2010, 10:54:28 pm af Hollowpoint »
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

JohnnyE

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: Oktober 12, 2010, 07:40:20 am »
det kunne meget nemt tænkes, især når man læser lidt på det link :) tror vi prøver det i eftermiddag og tak for hjælpen alle:)
SV 650 K9

SVenskeren SOLO

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Oktober 12, 2010, 09:59:41 am »
Det relæ er "plug n´Play"  med andre ord finder du bare et relæ med 7 ben på din grisling og skifter det ud !  :orkester:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #8 Dato: Oktober 12, 2010, 05:36:11 pm »
Kan du finde sådan et her
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=8012.msg82020#msg82020
så tror jeg du kan slippe for at købe en ny ECU...;-)

« Senest Redigeret: Oktober 12, 2010, 05:38:56 pm af Sperik »
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Blinklys

• Gæst
« Svar #9 Dato: Oktober 13, 2010, 10:45:19 am »
Jeg har selv været igennem det i står med :) Blinkrelæet blev flyttet på K7+. I skal tage batteriet op og så ligger relæet i en boks nedenunder. Som allerede skrevet, så ku' det godt se ud til at jeres nye relæ er et komplet blinklys/støttebens-kombirelæ, og således bare er plug'n'play med det gamle :) De guides der er herinde viser hvordan man flytter de to ledninger til blinklys-delen (lyseblå og brun) overpå et andet relæ, hvilket er lidt mere bøvlet.

Prøv i første omgang at finde relæet og hive det ud af soklen, og se om det ligner det 7-benede relæ i har fået fat i. Smid eventuelt nogle billeder op, så er det lidt nemmere at se for os andre :)