Forfatter Emne: GARAGE/OPBEVARING SØGES  (Læst 2366 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
GARAGE/OPBEVARING SØGES
« Dato: Juni 22, 2010, 12:36:11 pm »
Hey Piger og Drenge

Jeg bor på Vesterbro på grænsen til Frederiksberg, tæt på Enghaveplads, og søger et sted at opbevare og skrue på min SV650S. Gerne i nærheden af førnævnte

Mvh Michael
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: GARAGE/OPBEVARING SØGES
« Svar #1 Dato: Juni 25, 2010, 12:19:51 pm »
Hey Piger og Drenge

Jeg bor på Vesterbro på grænsen til Frederiksberg, tæt på Enghaveplads, og søger et sted at opbevare og skrue på min SV650S. Gerne i nærheden af førnævnte

Mvh Michael

tjaaa hvis du har noget specifikt du skal lave, kan du jo kigge forbi når der er skrue dag lørdag d. 3
kilosvin med div udstyr...

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
« Svar #2 Dato: Juni 28, 2010, 12:56:35 pm »
Det er nu noget mere permanent.
EVT. bare Nov.-Feb. men gerne mere.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
« Svar #3 Dato: August 26, 2010, 08:33:00 pm »
Er der virkelig ikke en som har en garage, som vil/kan dele den?
Jeg er et ordens menneske, så skal nok sørge for at ryde op efter mig selv!

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #4 Dato: August 26, 2010, 08:37:21 pm »
Hej!

Der er nok ingen der gør det gratis, dertil er der for stor risiko når man ikke kender dig - så du skal nok overveje en betalingsløsning, såsom Shurgard eller City Storage. Det er ikke tilfældigt Frederiksberg er den kommune i DK der har færrest motorcykler per 1.000 indbyggere.

:(
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
« Svar #5 Dato: August 26, 2010, 08:40:20 pm »
Jeg vil skam gerne betale, men har desværre ikke de 1000+ dkr. til det hver måned.
Gør gerne det som skal til, for en evt. "deler" kan stole på mig.

Ronni

• Roadracer
« Svar #6 Dato: August 27, 2010, 05:23:15 pm »
Så dyrt er det nu ikke, men held og lykke med jagten!

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #7 Dato: August 27, 2010, 07:03:42 pm »
Jeg havde selv samme problem. Har kørt mc i mange år, men da jeg på et tidspunkt boede på Vesterbro stod jeg uden mc parkeringsplads. Ikke bare i vintermånederne, men også i det daglige. Jeg endte med at melde mig ind i en mc klub. Kig evt ned i Kantana MC i valby, jeg ved at de gerne vil have flere medlemmer...
Men det kræver jo selvfølgelig at man er villig til at være aktiv i en klub. Det er ikke bare en parkerings/skrue plads...
kilosvin med div udstyr...

-BR-

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: August 27, 2010, 09:43:29 pm »
http://www.dba.dk/garage-i-valby-har-du-moto/id-68144910/

Den der er på grænsen til frederiksberg ved zoo, 500,- Det er selvfølgelig ikke rigtig tæt på enghave plads men hvis du bliver desperat så er den ca. 2 km væk. Jeg måtte selv bide i det sure æble og fik mig et rum hos Shurgaard til 1043,- om måneden indtil der bliver en garage fri i min bygning i folehaven valby....sikkert lange udsigter :(
GSX-R 600 K7

Ronni

• Roadracer
« Svar #9 Dato: August 28, 2010, 06:46:55 am »
Et lille tip - der kan være op til 100% forskel i pris på rum hos Shurgard, så det kan godt betale sig at shoppe lidt rundt :)