Forfatter Emne: Ja ja endnu et affjedrings emne !?  (Læst 1932 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Ja ja endnu et affjedrings emne !?
« Dato: Februar 06, 2011, 12:03:30 am »
Har jo gådt og tænkt over hvad der skulle ske til næste vinter om jeg skulle køb en USD forgaffel eller om jeg bare skulle købe nogle hyperpro fjedre og olie.

Spørgsmålet er:

Vil det være overkill at smide sådan en ZX10 bagdæmper på og så hyperpro fjedre i forgafflen? Eller er det nok bare at skifte bagfjedren? Kan jo se man kan få nogle komplette ZX10 bagdæmpere relativ billig på ebay.
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Sv: Ja ja endnu et affjedrings emne !?
« Svar #1 Dato: Februar 06, 2011, 07:53:22 pm »
Halløj det ville absolut ikke være overkill at røre affjedringen i begge ender af sv'eren... synes selv det er der de absolut bedste forbedringer med sv'erender  kan laves, hyperpro i forgafflen er en kæmpe forskel. Skiftede først fjedre og nu senere er der komme upside down på. Har en fuld juster bar affjedring fra hyperpro bag på cyklen... den køre som en drøm.
vh
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Ja ja endnu et affjedrings emne !?
« Svar #2 Dato: Februar 06, 2011, 09:29:08 pm »
Ja en USD forgaffel ville nok være den bedste løsning.. Men har sku ikke penge til sådan en lige nu :( Har mistet mit arbejde :(

Overvejer kraftig at anskaffe mig en ZX10 bagdæmper og et sæt Fjedre til forgafflen fra hyperpro.. :)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256