Jeg er super frisk på et "MAP RUN"
Tjek
jeg er frisk - dog er det kun nordsjælland at jeg kender bedst og kan komme med steder med historie og udsigt
kan også overtales til at holde en post hvis det er krævet
Cool
Den med at bruge en opslags tavle i et supermarket er jo genialt... lyder som en kanon ide, skulle et sådan løb blive stillet op, så tror jeg sq godt jeg vil deltage, men inden for lovens lange arm (læs: alt for mange klip)...
Hehehe... netop derfor er der er varianter, hvor man eksempelvis skal komme så tæt på en idealtid som muligt. Her udvælges "posterne" først og der tages tid når der køres rundt og sættes "maps" op. Den samlede tid i minutter fra start til slutdestination udgør så idealtiden.
Så det behøver det ikke være på-kanten-til-klip-løb
GenereltFør start oplyses antallet af poster der skal findes - samt hvilken Kategori løbet er. Her indikerer 1 = Frisk Kørsel, 2 = Normal til frisk og 3 = Hyggetur (også kendt som Nimbusløb
). Ved alle løb sendes man ud på ruten med et fast interval fra startstedet - eksempelvis 5 eller 10 minutter. Ved ankomst til slutdestinationen klokkes man igen og tiden noteres. Ved Kategori 1 løb er det bedste tid der vinder. Ved Kategori 2 og 3 er det tættest på idealtiden. Kategori 3 løb har altid opgaver lagt ind af varierende sværhedsgrad. Men der kan sagtens laves kombinationer.