Forfatter Emne: BLACKOUT!  (Læst 1745 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
BLACKOUT!
« Dato: Juli 16, 2010, 04:09:40 pm »
Hej

Jeg har en SV650S og mener de har lavet en fejl, når nu næsten alt er sort, hvorfor så ikke resten?

Er der nogen her inde, som ved hvor jeg kan få disse dele i sorte:?

Fodhviler inkl. beslaggear og bremse pedal.
Forgaffelben.
Siderne på motoren.
Clipons.

Behøver ikke være de dyreste, men det skal være god kvali.
 
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: BLACKOUT!
« Svar #1 Dato: Juli 16, 2010, 04:41:58 pm »
Jeg kan kun give dig fuldstændig ret! ;) De skulle have lavet resten af stumperne sorte når de nu alligevel havde lavet stellet sort  :loser:

Jeg fik en venlig kollega på mit arbejde til at give stumperne til hans nabo der kunne powdercoate. Jeg havde forinden selv sandblæst alle stumperne på mit arbejde.

Mine sorte stumper er fodhviler og beslag bag. Bremse-, gearpedal og tilhørende beslag og også geararmen (hvilket var ret svært at få malet ordentligt). Har ikke engang nogle billeder jeg kan vise dig, men det pynter gevaldigt med de få stumper!  8)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

skagbo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 72
Sv: BLACKOUT!
« Svar #2 Dato: Juli 16, 2010, 05:06:45 pm »
du prøve at tjekke min ud, der er alle sølv/crom ting malet sort, ved en auto lakere til små 2k.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30324

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Sv: BLACKOUT!
« Svar #3 Dato: Juli 16, 2010, 07:24:01 pm »
Ser vildt godt ud, og det kunne også være en løsning, med de fleste af delene, men ville nu gerne have gear/bremse/for fodhviler inkl. beslag udskiftet til noget mere racer agtigt?? evt. justerbar i køre stilling.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.