Hejsa folkens,
Jeg er vokset op med motorcykler hele mit liv, da farfar havde motorcykelforretning, lige fra tidlige Harley Davidson, Nimbus over midt 80'ernes Honda VT'ere, men nu blev det tid til at få min egen! Jeg er 25 år, har fundet mig en dejlig SV650SK5 i sort, med hugger, plov, Ixil Extreme potte, anden nr. pladeholder, diodeblink for og bag samt anden vindskærm.
Jeg var faktisk ude i at købe en Honda CBF600NA til at starte med, da jeg gerne ville have en nøgen cykel (Havde endnu ikke opdaget SV'erne

) men jeg var så ude at prøve en og snakkede en del med forhandleren, som absolut ikke ville anbefale en nøgen cykel, idet jeg skal ligge og køre fra Silkeborg til Thisted, så han synes jeg skulle finde en med kåbe

Det resulterede så I en prøvetur på en Yamaha FZ6S, som dog blev nedprioriteret grundet pris, eftersom jeg nu var blevet gjort opmærksom på SV'en... Jeg fandt min i Middelfart og far jeg smuttede ned og hentede den lørdag for små halvanden måned siden og jeg har så kørt ca. 1700 km siden

og jeg er ikke startet på det nye job i Thisted endnu

Ha' det godt derude

Billeder må I altså finde i galleriet, for jeg kan ikke finde ud af at lægge dem ind i tråden