Hej Batmand
Tak for modtagelsen!
Desværre har jeg det ikke på skrift, og reglen om at en mundtlig aftale er lige så god som en skriftlig aftale, holder ikke i retten. – da den er svær at bevise.
Vi forbruger er tit, for naive og tror, god troende på de folk vi handler med, men gang på gang viser det sig at man bliver nød til at få aftalen på papir,……… men når det kommer til stykket er det så muligt?….. tit vil en virksomhed bare sige at det har de ikke tid til, og så komme med en lang snak om tillid osv. Og så bukker vi forbruger under…. Men med hensyn til MC Giganten Nord, så er deres moral så svækket at jeg kunne kan opfordre andre til at holde sig væk fra dem. – eller få alt på skrift, hvis man har mod på at overlade MC Giganten Nord sin Mc.
Min dårlige oplevelse med Mc Giganten Nord handler ikke kun om overfakturering, men også dårlig kundeservice, og mangle vilje til at over holde aftaler. Mc Giganten Nord, ikke kan finde ud af at holde én orienteret om hvad der sker, man har en aftale om at tingene skal være klar en bestemt dag, og når man så kommer, er Mcén ikke klar alligevel, når det så er sket flere gange bliver man godt gnaven, - man kan da i det mindste ringe til kunderne og fortælle at man ikke er blevet færdig. De kom med en undskyldning om at det havde de ikke tid til…. – men de har åbenbart tid til at fortælle mig det når jeg kommer der ud med en forventning om at få min Mc med hjem….. Havde de ringet og f. eks. lagt en besked på min telefonsvare om at den ikke var færdig, havde jeg været en glad kunde, og nok ”tilgivet” dem. Men når man ”pisser” på sine kunder på den måde og brander dem af flere gange så bliver jeg sgu sur….
Min Mc var hos MC Giganten Nord i 1,5 mdr. og da jeg så endelig får den igen, i sensommeren så var den ikke lavet ordentligt og jeg måtte have en anden til at justerer den for mig. (på en resteplads hvor fedt!!).
Nu afventer jeg så et retslig efterspil, for jeg finder mig ikke i en sådan behandling.