Forfatter Emne: Så røg svinet ned :o(  (Læst 6978 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ahansen79

• Søndagskører
  • **
Sv: Så røg svinet ned :o(
« Svar #15 Dato: Maj 25, 2010, 11:00:41 am »
Hvordan ser forgaffel, fodhviler kobling/bremsegreb ud? Lyder godt nok surt! "Tabte" min i en indkørsel med 2 km/t - også masser af ridser på kåbe.

Forgaffelen ser fin ud, men skal have nyt koblingsgreb, styrende, blinklys, fodhviler og bagpotte, og så skal jeg finde en som kan lave min kåbe, hvis det kan lade sig gøre. Det gør jo ondt i hjertet, når svinet er bare står som et suttet bolsje...
Hvad har du gjort ved din kåbe?

Kåben gjorde jeg ikke så meget ved - den var heldigvis mørkegrå, så man kunne ikke se så tydeligt, og de værste lyse steder "lappede" jeg med en sprittusch og polerede derefter op. Da jeg stod for et salg af cyklen, fremviste jeg sagerne for køberen. Det betød ikke noget for ham. :) Men var ellers selv ude i at købe en kåbeside hos Enghave. De solgte dog kun som sæt (4000 kr)

Okay, min kåbe kan godt nok ikke reddes med en sprittusch, desværre.
Sv1000sk7...Ixil potter...Power Commander...KN-kit...Rizoma blink...Sort kåbeglas...Mini nr-pladeholder

ahansen79

• Søndagskører
  • **
« Svar #16 Dato: Maj 25, 2010, 11:02:58 am »
... har ikke lige tænkt på at de findes med en afgang :wink:

Som skrevet - bare husk på at dem til SV650 er slip-on og derfor ikke passer på en 1000'er som bruger bolt-on...  :wink:

Ja, det kan jeg godt se, at det er en vigtig detalje. Tak for info :)
Sv1000sk7...Ixil potter...Power Commander...KN-kit...Rizoma blink...Sort kåbeglas...Mini nr-pladeholder

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #17 Dato: Maj 25, 2010, 11:37:45 am »
pyt med cyklen, kom du noget til?

Kan lide din måde at tænke på....  :wink: :thumbsup:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #18 Dato: Maj 25, 2010, 12:11:07 pm »
Sur røv :( Føler med dig....

Kondolerer :(

Var det virkelig bare våd vej der gjorde at du tabte den? Der var vel ikke spildt diesel eller lignende på vejen? Hvordan var dækkene?

ja, bare våd vej, men det er en dum asfalt, der bliver rigtig glat når den bliver lidt våd. Men det værste er at jeg godt ved det, da jeg kører der tit, men jeg blev alligevel overrasket over at der ikke skulle mere til. Mht. dækkene har de kun kørt 1000km, så dem kan vist heller ikke give skylden...
Det lyder utroligt.. Sikker på der ikke har ligget et eller andet olie eller andet snask? Der skal ikke meget til... Hvilke dæk er det egentlig?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

ahansen79

• Søndagskører
  • **
« Svar #19 Dato: Maj 25, 2010, 12:27:32 pm »
Sur røv :( Føler med dig....

Kondolerer :(

Var det virkelig bare våd vej der gjorde at du tabte den? Der var vel ikke spildt diesel eller lignende på vejen? Hvordan var dækkene?

ja, bare våd vej, men det er en dum asfalt, der bliver rigtig glat når den bliver lidt våd. Men det værste er at jeg godt ved det, da jeg kører der tit, men jeg blev alligevel overrasket over at der ikke skulle mere til. Mht. dækkene har de kun kørt 1000km, så dem kan vist heller ikke give skylden...
Det lyder utroligt.. Sikker på der ikke har ligget et eller andet olie eller andet snask? Der skal ikke meget til... Hvilke dæk er det egentlig?

Hygge

ja, jeg syntes godt nok ikke at jeg kunne se noget. Dækkene er Metzeler Roadtec Z6, skulle være okay dæk...

sloek1

• Scooterfjæs
  • *
    • Suzuki SV650S fra 2004
« Svar #20 Dato: Maj 25, 2010, 01:51:25 pm »
Det er ski nitten at ryge ned på den måde..  :(

Prøv at kigge på den her side, de har rimelig meget til SVinene..: http://www.1tail.com/Suzuki_SV1000_Parts/

Måske kan du finde noget fornuftigt til din der..
De har i hvert fald lidt af hvert.

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #21 Dato: Maj 25, 2010, 10:31:39 pm »
IXIL: Ved at solrød autodele importerer ixil http://www.lambertsen.dk/?id=11927 - prøv dem hvis det andet glipper (officiel DK importør er MC-Tech i skibby, de kan jo også prøves)
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #22 Dato: Maj 28, 2010, 09:36:15 am »
Det er ski nitten at ryge ned på den måde..  :(

Prøv at kigge på den her side, de har rimelig meget til SVinene..: http://www.1tail.com/Suzuki_SV1000_Parts/

Måske kan du finde noget fornuftigt til din der..
De har i hvert fald lidt af hvert.
husk lige told og moms hvis pakken bliver taget i told hvis du handler udenfor EU.
rart at høre du slap uden skrammer.  :)
mit indtryk er at langt de fleste uheld sker ved lav fart som følge af kørerfejl(heldigvis, for dem med høj fart kan som regel ikke fortælle hvad der gik galt) :(
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr