Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: SVea efter Maj 15, 2010, 09:42:03 amCitat fra: SVeetie efter Maj 13, 2010, 11:52:15 amHej Jacob.Tillykke med fødselsdagen. Hmmm , har du ikke været en helt go' dreng med det lortevejr Nå , men håber du får en go' fest (det skal SVea nok sørge for) Nå ja også tillykke her. Og undskyld igen for min og Nicks opførsel min var da aldeles fin!?... jeg ser ingen problemer fra min side som altid
Citat fra: SVeetie efter Maj 13, 2010, 11:52:15 amHej Jacob.Tillykke med fødselsdagen. Hmmm , har du ikke været en helt go' dreng med det lortevejr Nå , men håber du får en go' fest (det skal SVea nok sørge for) Nå ja også tillykke her. Og undskyld igen for min og Nicks opførsel
Hej Jacob.Tillykke med fødselsdagen. Hmmm , har du ikke været en helt go' dreng med det lortevejr Nå , men håber du får en go' fest (det skal SVea nok sørge for)
Citat fra: Nick efter Maj 15, 2010, 12:53:15 pmCitat fra: SVea efter Maj 15, 2010, 09:42:03 amCitat fra: SVeetie efter Maj 13, 2010, 11:52:15 amHej Jacob.Tillykke med fødselsdagen. Hmmm , har du ikke været en helt go' dreng med det lortevejr Nå , men håber du får en go' fest (det skal SVea nok sørge for) Nå ja også tillykke her. Og undskyld igen for min og Nicks opførsel min var da aldeles fin!?... jeg ser ingen problemer fra min side som altid synes den var på sin plads der er stadig kage tilovers Nick
Citat fra: blz efter Maj 15, 2010, 05:46:36 pmCitat fra: Nick efter Maj 15, 2010, 12:53:15 pmCitat fra: SVea efter Maj 15, 2010, 09:42:03 amCitat fra: SVeetie efter Maj 13, 2010, 11:52:15 amHej Jacob.Tillykke med fødselsdagen. Hmmm , har du ikke været en helt go' dreng med det lortevejr Nå , men håber du får en go' fest (det skal SVea nok sørge for) Nå ja også tillykke her. Og undskyld igen for min og Nicks opførsel min var da aldeles fin!?... jeg ser ingen problemer fra min side som altid synes den var på sin plads der er stadig kage tilovers Nick Cool, så kommer jeg igen næste år og går i bro og fortæller pinlige historier