Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
har lagt mig selv op - dog kan jeg sætte prikker over hele nordsjælland
2 forslag til forbedringer:1) Hvordan sætter man billede på som BLZ har gjort. Nemt at finde hinanden når man kan se hvordan man ser ud.2) Jeg har sat Mødested Måløv på da vi tit mødes der når vi skal trille tur, men kan eks. Søren F ikke sætte et specielt symbol på de steder man kan markere som mødested?
Citat fra: Jannik efter Maj 28, 2010, 04:47:33 pm2 forslag til forbedringer:1) Hvordan sætter man billede på som BLZ har gjort. Nemt at finde hinanden når man kan se hvordan man ser ud.2) Jeg har sat Mødested Måløv på da vi tit mødes der når vi skal trille tur, men kan eks. Søren F ikke sætte et specielt symbol på de steder man kan markere som mødested? kanon input - Jeg skal markere IKEA P-PLADS til den faste køredag 1 onsdag hver måned.....Desuden har jeg nu opdateret med et kort (SVingture) hvor vi kan tegne svingture ind eller bare markere strækninger med gode sving ..har lagt en lille god tur ind i Køge Bugt området....
Så kom jeg også på. Har tilladt mig at tilføje to samlingssteder her på midt/vestsjælland, hvor der altid er andre motorcyklister. Måske skulle der i stedet oprettes en kategori der kaldes "Mødesteder", hvis man nu bare er ude på en hyggetur og har lyst til et pitstop?
Du opretter bare som du allerede har gjort - Blot start med at kalde dem "Mødested - ??????" i beskrivelsen kan man så skrive hvilken type mødested det er..... Ingen grund til at oprette seperat kort efter min mening.Godt input TOB
Og hvis man er så smart at man har gmail, kan man gå ind og taste sig selv som "samarbejdspartner", og så kan man åbne det kan sin egen konto. Smart!
Citat fra: WarfareRecords.dk efter Maj 29, 2010, 01:06:04 amOg hvis man er så smart at man har gmail, kan man gå ind og taste sig selv som "samarbejdspartner", og så kan man åbne det kan sin egen konto. Smart! rimelig smart. Så behøver man ikke det andet login mere.