Forfatter Emne: Rullefelt?? og hvad er prisen?  (Læst 10912 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Capone

• Sandt SVin
Rullefelt?? og hvad er prisen?
« Svar #15 Dato: August 31, 2005, 10:37:03 pm »
Ka' I opføre jer ordentligt når der er damer til stede og tale pænt til og om dem.  :D

Ved ikke hvor du bor men Carstens MC i Varde - der får du helt sikkert en god behandling - du kan sagtens tillade dig at spørge ham om hvad det vil koste at få den rullet og stillet med PowerCommanderIII som du selv kommer med.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #16 Dato: August 31, 2005, 10:46:16 pm »
Jeg ved gost at det er en lang tur, men jeg vil nu påstå at 1500,- slag for justeringen af min MC hos Mr. Dyno i Haslev var meget billigt i forhold til det arbejde der blev lagt i det.  69 Dyno runs, godt tre timers arbejde samt brug at state of the art udstyr og software udviklet til Powercommanderen.

For det samme kan du nok nemt komme til at betale 2500,- i hovedlandet hos værksteder, som ikke har den erfaring eller udstyr som Mr. dyno har.  Husk, han laver ikke jo andet!

Bagsiden er at han har op til 2 mdr. ventetid...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #17 Dato: August 31, 2005, 10:49:14 pm »
Citat fra: Capone
Ka' I opføre jer ordentligt når der er damer til stede og tale pænt til og om dem.  :D

Undskyld SVea, det var faktisk Bongers der begyndte :?  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bongers

• Gæst
« Svar #18 Dato: September 01, 2005, 08:29:06 am »
Citat fra: Olfert
Citat fra: Capone

Undskyld SVea, det var faktisk Bongers der begyndte :?  :D

Hvorfor skal jeg trækkes med ned i søllet  :roll:  :roll: jeg er et godt menneske  :twisted:  :twisted:

(men undskylder afligevel for at spamme tråden)

Har også kun hørt godt om Mr. Dynamo ( :P ) så hvis du kan vente vil jeg tage ham… hvis jeg selv komme forbi en dag, vil jeg smide min eget cykel ind til ham..  :wink:  :wink: