Forfatter Emne: Købe draggin jeans i london  (Læst 3301 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

veldorm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Købe draggin jeans i london
« Dato: Maj 04, 2010, 11:24:45 pm »
skal til london om 14dage, så jeg ville høre om der er nogen der kender en butik derovre som sælger dragginjeans.
Er yamaha ikke et el orgel?  og Kawazaki er da nogle møggrimme sko som vi gik med i 80érne :-)

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Købe draggin jeans i london
« Svar #1 Dato: Maj 05, 2010, 11:39:27 am »
Jeg var der ovre i januar, og købte frank thomas' red route bukser, var de eneste jeg kunne finde i ekstra længde. Så hvis de kan bruges kan jeg hjælpe dig.
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

veldorm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Sv: Købe draggin jeans i london
« Svar #2 Dato: Maj 05, 2010, 11:59:32 pm »
Jeg var der ovre i januar, og købte frank thomas' red route bukser, var de eneste jeg kunne finde i ekstra længde. Så hvis de kan bruges kan jeg hjælpe dig.
ja har du en adresse? og hvad gav du for dem?
Er yamaha ikke et el orgel?  og Kawazaki er da nogle møggrimme sko som vi gik med i 80érne :-)

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Købe draggin jeans i london
« Svar #3 Dato: Maj 06, 2010, 08:42:55 am »
Tror jeg gav 800, men du må ikke hænge mig op på det. Jeg kan finde butikken når jeg kommer hjem. Der er faktisk flere i london, og de ligger lidt i yder kanten. Så alt afhængigt af hvor du skal bo kan der være et par km at sparer gå ben'ene for :)
Check modeller ud på http://redroutelondon.com/
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Købe draggin jeans i london
« Svar #4 Dato: Maj 07, 2010, 08:34:55 am »
Jeg fandt 4 butikker der ovre. 2 af butikkerne var af samme kæde, bare med 2 afdelinger i london. Jeg har ikke lige fundet visitkortet fra dem endnu, så kan ikke forklare hvor de ligger. Men kan klarer de 2 andre.
Hvis du bruger linket her og taster adressen ind kan du se hvor de ligger. http://www.mylondonmap.com/
Shoreditch E1 6HU - George White ligger i London vest. Tæt på metro og togstation. Jeg købte selv mine her, var det eneste sted jeg fandt den rigtige størrelse.
London N5 1RD - Sondel Sport ligger i det nordlige london, lidt længere væk end de andre 3 butikker.
Skal nok lige se om jeg kan finde de 2 sidste butikker.
« Senest Redigeret: Maj 07, 2010, 08:39:09 am af Brix »
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

veldorm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Sv: Købe draggin jeans i london
« Svar #5 Dato: Maj 07, 2010, 03:01:15 pm »
Jeg fandt 4 butikker der ovre. 2 af butikkerne var af samme kæde, bare med 2 afdelinger i london. Jeg har ikke lige fundet visitkortet fra dem endnu, så kan ikke forklare hvor de ligger. Men kan klarer de 2 andre.
Hvis du bruger linket her og taster adressen ind kan du se hvor de ligger. http://www.mylondonmap.com/
Shoreditch E1 6HU - George White ligger i London vest. Tæt på metro og togstation. Jeg købte selv mine her, var det eneste sted jeg fandt den rigtige størrelse.
London N5 1RD - Sondel Sport ligger i det nordlige london, lidt længere væk end de andre 3 butikker.
Skal nok lige se om jeg kan finde de 2 sidste butikker.
super
tak for det
Er yamaha ikke et el orgel?  og Kawazaki er da nogle møggrimme sko som vi gik med i 80érne :-)