Forfatter Emne: Nye greb støder på instrumenter  (Læst 3808 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Nye greb støder på instrumenter
« Svar #15 Dato: Maj 21, 2010, 08:31:24 am »
Jeg har ført omtalt greb der støder på.. men det var efter at have erfaret at Anne's (PRO A- herinde) Pazzo greb også støder på på hendes GSXR 600 k7...      Jeg monterede Titax grep på min gamle gixxer og havde ingen problemer med at de støder på.

Men.. hvis din bike kan starte med koblingen trukket, så er det jo fint nok. og det er jo kun det aller ydereste vandring på koblingsgrebet som bliver brugt.   Du mærker jo heller ikke at det er noget problem, så kør :)

Den med at luse koblingskontakten på de nyeste GSXR modeller er et NO GO ! ... med koblingskontakten aktiveret, kører de nyeste suzukier (ihvertfald gsxr modellerne ) et andet program.. dvs du vil omtrent have 70 heste hvis ikke jeg husker helt galt ..  - På SV'erne har lusningen ingen negativ effekt

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
Sv: Nye greb støder på instrumenter
« Svar #16 Dato: Maj 21, 2010, 08:52:55 am »
Ingen af mine to SV'ere gør det, så det skal jeg ikke kunne sige.

Ifølge ledningsdiagrammet er koblingskontakten kun en afbryder for stelledningen til startrelæet.

Det er lidt spøjst så for man er ikke i tvivl. Man kan høre det og se det på omdrejningtællenren. Når man holder stille med trukket kobling i 1. gear fx og slipper 1-2 mm tager den lige en smule gas. Trækker du koblingen ind igen falder den tilbage til tomgang igen
min gør det også (k7), tror det er motorstyringen, der yder en smule "starthjælp" i 1. gear, når den mærker den første lille bitte bevægelse ved koblingen. (det behøver ikke at have noget med kontakten at gøre)

Prøv evt at holde i 2. gear "ved en fejl", og se om den også gør det der?? jeg har ikke testet.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....