Forfatter Emne: GSX600F til pige?  (Læst 11452 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sveas glædespige fra Jylland

• Roadracer
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
Sv: GSX600F til pige?
« Svar #45 Dato: April 17, 2010, 01:30:49 am »
Enig med Batman... Dog ikke med farverne.. Der skal lidt mere *bling bling* over det  :lmao:
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..

rikke

• Plastikrocker
« Svar #46 Dato: April 19, 2010, 04:46:49 pm »
Interessant læsning...

Men folk har tilsyneladende skreget vedvarende af grin over mig og min grimme cykel, ligesom min statur af polsk fribryder siddende overskrævs på en smeltet isdessert jo heller ikke ligefrem lyder flatterende  :kiss:

Ikke desto mindre købte  jeg en GSX-600F lige da jeg havde taget kortet og synes den er pragtfuld. Det var så også en gammel sag fra 1996, som ikke har smeltet dessert-facon, da den først er på cyklerne fra 1998 og frem, ihvertfald iflg undertegnede.

Men bevares, jeg er også 180 cm høj og må medgive, at den da er pissetung så ville nok ikke anbefale den til en, der ikke er så stor. Og jeg ved da godt, at det ikke er voksenmobning, når det passer, så jeg refererer skam også selv til den som "Færgen" efter Pannonia 2008, hvor onde tunge (Jannik  m. fl :D :kiss:) jo ikke lagde fingrene imellem.

man må smede mens jernet er stift

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #47 Dato: April 19, 2010, 05:13:34 pm »
Ventede bare på du kom på banen søde Rikke.  :kiss: :mrgreen: :mrgreen:

Det var jo for sent med dig, for du havde jo allerede købt den, og man står jo ikke og rakker pit-babens knallert ned  :blink: , når du jo så også selv kaster rundt med den for at få vægten ned med det der falder af i styrtet, eller det som vi saver af for den kan køre igen, så du gør jo hvad du kan for at forbedre den i design og vægt.  :lmao: :lmao: :lmao:

Ser vi dig snart igen, eller laver du undvigeren på os i år også???  :brok:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

rikke

• Plastikrocker
« Svar #48 Dato: April 19, 2010, 06:39:08 pm »
Ventede bare på du kom på banen søde Rikke.  :kiss: :mrgreen: :mrgreen:

Det var jo for sent med dig, for du havde jo allerede købt den, og man står jo ikke og rakker pit-babens knallert ned  :blink: , når du jo så også selv kaster rundt med den for at få vægten ned med det der falder af i styrtet, eller det som vi saver af for den kan køre igen, så du gør jo hvad du kan for at forbedre den i design og vægt.  :lmao: :lmao: :lmao:

Ser vi dig snart igen, eller laver du undvigeren på os i år også???  :brok:

Ja den blev da vægt-optimeret noget med alle de huller, jeg fik smadret i kåben samt de 15 cm, du og Scar savede af den balrede udstødning  :lmao:

Ser jo ikke ud til, at trackdays kommer til at fylde så meget i min kalender, heller ikke i år  :(

Det er fandme stramt med videreuddannelsen, meget arbejde og meget læsning. Jeg savner virkelig jer og de topfede dage, jeg nåede at være med til selvom de var få. Tænker stadig på Pannonia som en af de fedeste "ferier", jeg har haft. Men må også tilføje, at jeg efter 4 afkørsler på 3 arrangementer, hvor jeg jo tilsyneladende BLEV VED at køre som en brækket arm, begyndte at blive nervøs for, om det pludselig ville ende med en brækket ryg i stedet. Måske er jeg bare blevet en gammel forsigtig dame her i mine midt-30'ere  :kiss:

man må smede mens jernet er stift