Forfatter Emne: Lys-mod  (Læst 2825 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Danielvt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
    • Soundcore Mobildiskotek
Lys-mod
« Dato: August 26, 2012, 08:38:35 pm »
Hej alle! :)

Jeg har længe haft problemer med at mine xenon-lygter blænder, og så tænkte jeg, at jeg lige ville pifte mine forlygter lidt op. Hvad synes i?  :D :D

Det er ikke det færdige finish. Men mere en test af hvordan det evt. ville komme til at se ud. Der skal noget rigtig vinyl til i stedet for tape :rolleyes:

før:

efter:

- - Suzuki SV 650 S K5 - -
| Ixil Potte | Rizoma nr.-pladeholder og hvide blink | Hugger | Ego | Hvide rim-stripes | 6000k Xenon | Bundkåbe |

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Lys-mod
« Svar #1 Dato: August 27, 2012, 07:21:14 am »
Ser meget fedt ud. Men så kan man jo ikke kende dig forfra?
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Danielvt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
    • Soundcore Mobildiskotek
Sv: Lys-mod
« Svar #2 Dato: August 27, 2012, 08:10:43 am »
Hehe nej, det er selvfølgelig rigtigt nok, men den ligner jo stadig meget en SV'er! :)
- - Suzuki SV 650 S K5 - -
| Ixil Potte | Rizoma nr.-pladeholder og hvide blink | Hugger | Ego | Hvide rim-stripes | 6000k Xenon | Bundkåbe |

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Lys-mod
« Svar #3 Dato: August 27, 2012, 04:31:31 pm »
Nu behøver det ikke være i den øverste del af parabolen der blænder, det er sandsynligvis hele parabolen der sender lys de forkerte steder hen. Xenon og halogen papaboler passer bare ikke sammen..! ;-)

Desuden er jeg vild med de originale lygter, og har aldrig set hvorfor der skulle øjenskygge på nogle lygter:-) men hey hvis du selv syntes det er fedt så er du nok ikke den eneste;-)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7