Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kald det hvad du vil... WWW.50km.dk
Er du sikker på at du ikke har lungebetændelse ( som SVea ) og går lidt for hård til pillerne ? Hvis ikke, må jeg bare ønske god tur
Citat fra: OxygenDet lyder som en spejdertur? Kald det hvad du vil... WWW.50km.dk
Det lyder som en spejdertur?
og så findes der vildere løb en det her - så hvis der er en anden med gode ben (og her tænker jeg ikke på majse ) så mangler jeg en makker, til 100timers løb, i det svenske højland til februar
for guds skyld tænk dog endelig på fruens skanker, det er pivegratis(næsten) og koster hverken moms eller coda-afgifter, højest en af de tykke fra skinkekutteren i Buddinge
Citat fra: Bongersog så findes der vildere løb en det her - så hvis der er en anden med gode ben (og her tænker jeg ikke på majse ) så mangler jeg en makker, til 100timers løb, i det svenske højland til februar Halløj! det lyder sgudda cool...Jeg løber med res-off'erne ca. hver anden uge, men jeg må hellere tage en af de lange ture næste gang, hvis jeg skal være klar til Sverige...