Forfatter Emne: Bakkeåbning - Er der nogen som har lyst til at glæde en 12-årig knægt?  (Læst 2517 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Kære forum,

Min kærestes 12-årige søn vil rigtigt gerne med ud og køre på torsdag men hans kørelejlighed har desværre meldt afbud  :cry:

Er der en af jer som skal køre med der kan overtales til at have ham bagpå for eks. en sodavand+hotdog? Det ville han blive helt vildt glad for!

Dette indebærer umiddelbart også at fragte ham tilbage til byen hvor bilen holder parkeret efter turen... Vi regner ikke med at blive på bakken alt for længe.

Skriv her eller giv mig et kald på 21 44 33 44.

TAK og mvh. Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
hvad med udstyr på knægten?
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
hvad med udstyr på knægten?

Well - han har en hjelm i den rigtige størrelse og jeg har vist en MC-jakke han kan passe. I det tempo der køres er jeg ikke så betænkelig ved at han ikke har ryg-skjold på. Så han mangler handsker - men det kan jeg nok også skaffe!

Så alt i alt burde han være pakket OK ind.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Lena har ikke afhentet min/hendes SV'er endnu :) - Den kan han bare låne :D

Spøg til side - jeg har et rygskjold til ham - TRUST me, du vil ikke være ham som gør at han sidder i kørestol..

Arbejder på Roskildevej i Rødovre/Brøndby - bip mig

Jakke/bukser i str. HM + hansker kan også lånes - eller også mit Rukka i str. 52-ish. - ligeledes handsker
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Lena har ikke afhentet min/hendes SV'er endnu :) - Den kan han bare låne :D

Spøg til side - jeg har et rygskjold til ham - TRUST me, du vil ikke være ham som gør at han sidder i kørestol..

Arbejder på Roskildevej i Rødovre/Brøndby - bip mig

Jakke/bukser i str. HM + hansker kan også lånes - eller også mit Rukka i str. 52-ish. - ligeledes handsker

Hej J,

Tak for dit tilbud. Jeg har fundet ud af at han har både rygskjold, hjelm og handsker - så vi er dækket på udstyrssiden.

Har snakket med BLZ om at han kan køre med bagpå ham :-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4