Forfatter Emne: banjo  (Læst 1362 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
banjo
« Dato: April 03, 2010, 07:32:59 pm »
Halløj er ved at færdig gøre mit gsx-r gaffel projekt, har sat et superbike kit på gaflen. Jeg tig derfor de gamle slanger fra sv'eren og satte på gixxer bremserne... mit spørgsmå er... slangerne passede fint over. og det samme gjorde banjoboltene(tilsyneladende). Men det hul der sidder i banjoboltene skal det passe hundrede procent med den skrue der skal lede væsken ned i kalibrene? Kan se at hulerne sidder i samme højde i skruen men ikke samme sted i forhold til gevinet. Dvs. når man skruer skruen i kaliberen sidder hullet ikk ud for hullet i banjo bolten... det er vel forkert?
Håber der er nogen der kan hjælpe
vh
Jakob
« Senest Redigeret: April 03, 2010, 10:05:15 pm af Jannik »
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: banjo
« Svar #1 Dato: April 03, 2010, 10:06:15 pm »
Det har ingen betydning hvilken vej hullet vender (som man siger)  :innocent: :D :D :D

Jeg editerede dit indlæg.  :wink:
« Senest Redigeret: April 03, 2010, 10:08:14 pm af Jannik »
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Sv: banjo
« Svar #2 Dato: April 04, 2010, 05:42:40 pm »
Jamen tak for det hurtige svar :D!!! Så skal jeg ikk skille bremserne af igen!!!
vh
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv