Forfatter Emne: julefrokosten i tekst og billeder....  (Læst 1644 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
julefrokosten i tekst og billeder....
« Dato: Marts 20, 2010, 11:21:58 am »
Så er dagen oprandt hvor raske (altså ikke Per :wink:) SVinedrenge og piger farer mod Valby for at deltage i årets (eller mere korrekt sidste års) julefrokost.

ValbyMC har i dagens andledning lånt os deres lokaler, og stiller med en flok festklare folk til at hjælpe os med at tømme baren. Alt i alt bliver vi ca 48 personer til spisning. Og så ser vi hvor mange der kommer efter maden. Alt i alt grobund for en god solid fest...

Alle indkøb er gjort, og der skulle være rigeligt at mad. Og bare rolig , der er masser af gris på menuen. INCL BACON!!  :orkester: Kødets diamant, som jeg har set det så flot beskrevet :lol:

Jeg tænkte at vi kunne lægge lidt billeder og lidt tekst ind her i løbet af de næste dage /uger , så dem der ikke kunne deltage kan følge lidt med.
(f.eks stakkels Per som ligger syg hjemme... -og han tør ikke sende fruen alene...???)  :brok: :brok:

Nå men , håber i møder frem i fest humør...

Kennet
kilosvin med div udstyr...

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: julefrokosten i tekst og billeder....
« Svar #1 Dato: Marts 20, 2010, 02:19:56 pm »
(f.eks stakkels Per som ligger syg hjemme... -og han tør ikke sende fruen alene...???)  :brok: :brok:
:lmao: :wink:  jeg tør godt.. ved at hun er i gode hænder  :evil: og hun blev da opfordret...men Vibeke ville hellere stryge mig blidt på.......panden  som den :angel: hun er... :mrgreen:  god fest røvhuller  :wink:  :D :D ...glæder mig allerede til billederne...I må gerne uploade live !  :whipped:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: julefrokosten i tekst og billeder....
« Svar #2 Dato: Marts 22, 2010, 09:12:33 am »
SVea tog en masse billeder som hun har liggende inde på FaceBook... Jeg vil lade det være op til hende selv at poste dem herinde. Sidste gang jeg stjal hendes billeder blev hun gnaven  :lol: :wink:

Ellers så kig også forbi "tak for en god aften"-tråden som Sajmon har startet:

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=13874.0
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: julefrokosten i tekst og billeder....
« Svar #3 Dato: Marts 25, 2010, 07:38:00 am »
SVea tog en masse billeder som hun har liggende inde på FaceBook... Jeg vil lade det være op til hende selv at poste dem herinde. Sidste gang jeg stjal hendes billeder blev hun gnaven  :lol: :wink:

Ellers så kig også forbi "tak for en god aften"-tråden som Sajmon har startet:

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=13874.0

Jeg kan aldrig rigtig være gnaven på dig i særlig lang tid af gangen, så stjæl bare min dreng  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"