Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeps. Kørte fredag og lørdag, snottede søndag og mandag. Og det er SÅ meget, det værd!!
Jeg brummede i midtbyen igår, så kunne godt være et af "svinene"
Citat fra: Onkellas efter Marts 15, 2010, 03:49:44 pmJeg brummede i midtbyen igår, så kunne godt være et af "svinene" Jeg så dig dreje fra H.C. Ørstedsvej op mod Rosenørns Alle på Fr.Berg hvor jeg sad og mæskede mig i bacon sammen med kæresten på en cafe på hjørnet... DEJLIG lyd!!! Brummm brumm
Citat fra: skurkenfradallas efter Marts 15, 2010, 04:10:33 pmCitat fra: Onkellas efter Marts 15, 2010, 03:49:44 pmJeg brummede i midtbyen igår, så kunne godt være et af "svinene" Jeg så dig dreje fra H.C. Ørstedsvej op mod Rosenørns Alle på Fr.Berg hvor jeg sad og mæskede mig i bacon sammen med kæresten på en cafe på hjørnet... DEJLIG lyd!!! Brummm brumm Kører kawasakier bare så hurtigt og stille som en ninja at ingen har set os snige rundt den sidste uges tid????
bla bla bla.....mæskede mig i bacon
Citat fra: GreenDevil efter Marts 15, 2010, 04:11:36 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Marts 15, 2010, 04:10:33 pmCitat fra: Onkellas efter Marts 15, 2010, 03:49:44 pmJeg brummede i midtbyen igår, så kunne godt være et af "svinene" Jeg så dig dreje fra H.C. Ørstedsvej op mod Rosenørns Alle på Fr.Berg hvor jeg sad og mæskede mig i bacon sammen med kæresten på en cafe på hjørnet... DEJLIG lyd!!! Brummm brumm Kører kawasakier bare så hurtigt og stille som en ninja at ingen har set os snige rundt den sidste uges tid???? Jeg var ude og snige lidt forrige weekend i indre by Tror ikke at der var nogen der opdagede mig...
Citat fra: mormad efter Marts 15, 2010, 02:16:35 pmX2Det er bare med at komme ud og få lidt forårsfrost på løgene og dug på indersiden af visiret