Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Men er der ikke fortsat salt på vejene? Da jeg kørte til kontoret i morges var vejene helt hvide i hjulsporene, jeg går ud fra det er salt?
Citat fra: Ronni efter Marts 22, 2010, 09:31:39 amMen er der ikke fortsat salt på vejene? Da jeg kørte til kontoret i morges var vejene helt hvide i hjulsporene, jeg går ud fra det er salt? Kommer jo an på hvor du kører. I københavnsområdet er det cirkus en uge siden der sidst blev saltet(ifølge vintertrafik.dk).
Jojo - men hvis vejen er hvid ligger der fortsat salt på vejen, uanset hvornår der sidst blev saltet?
Citat fra: c3 efter Marts 22, 2010, 09:55:49 amCitat fra: Ronni efter Marts 22, 2010, 09:31:39 amMen er der ikke fortsat salt på vejene? Da jeg kørte til kontoret i morges var vejene helt hvide i hjulsporene, jeg går ud fra det er salt? Kommer jo an på hvor du kører. I københavnsområdet er det cirkus en uge siden der sidst blev saltet(ifølge vintertrafik.dk).... og der har det regnet en del siden da Jeg skal forresten hilse fra ordensmagten som var ude med riven igår... jeg slap heldigvis med en advarsel (nummerpladen var for vandret)
Citat fra: Ronni efter Marts 22, 2010, 10:44:17 amJojo - men hvis vejen er hvid ligger der fortsat salt på vejen, uanset hvornår der sidst blev saltet?Med alt det det har regnet her i området tvivler jeg på der er meget salt tilbage men hvis du føler der er for meget salt så lad være med at køre
Citat fra: c3 efter Marts 22, 2010, 10:47:10 amCitat fra: Ronni efter Marts 22, 2010, 10:44:17 amJojo - men hvis vejen er hvid ligger der fortsat salt på vejen, uanset hvornår der sidst blev saltet?Med alt det det har regnet her i området tvivler jeg på der er meget salt tilbage men hvis du føler der er for meget salt så lad være med at køre Jeg vil SÅ GERNE tro på dig - men hvad er så det hvide der ligger på vejene?
Jeg vil SÅ GERNE tro på dig - men hvad er så det hvide der ligger på vejene?
Citat fra: Ronni efter Marts 22, 2010, 11:45:46 amJeg vil SÅ GERNE tro på dig - men hvad er så det hvide der ligger på vejene?Kan da godt være jeg har en lidt for liberal holdning mht. salt men jeg synes altså folk virker lidt for bange for salt herinde