Forfatter Emne: hej alle sammen  (Læst 2242 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ove jacobsen

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
hej alle sammen
« Dato: August 22, 2005, 03:50:25 pm »
hej alle sammen nu har jeg stået som bruger siden maj så nu det vel på tide at skrive lidt må jo nok sige at det er et fedt forum det her og jeg har da også fået læst en del her inde men jeg er den lykkelige ejere af en sv 1000 som har fået potter på men skal man så ha den stillet eller hvad for nogen siger man skal og nogen siger nej så nu spøger jeg jer

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
hej alle sammen
« Svar #1 Dato: August 22, 2005, 03:55:44 pm »
Velkommen blandt det skrivende folk  :D

Dit spørgsmål kan jeg ikke svare på, da jeg kører en Gammel 6½'er ( og ikke en forældet underkubikker som nogen kalder den  :evil:  )

Skriv evt. en PM til Jannik, han laver ikke ret meget andet end at pille ved sin  :wink:

Ps. husk at ligge nogle billeder af dit vidunder, og dig selv i dit galleri  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
hej alle sammen
« Svar #2 Dato: August 23, 2005, 07:36:52 am »
Citat fra: B2

Skriv evt. en PM til Jannik, han laver ikke ret meget andet end at pille ved sin  :wink:
Hmmm... Dårligt formuleret B2!!! :oops:  :oops:  :oops:  (Nej du kan da umuligt have gennemskuet mig eller hva´??? :roll:  :wink:  :lol:  :lol: )

Nå tilbage til spørgsmålet... Du skal have lavet "pair fix" og "TPS-justering" for at den står optimalt...
"Skyder" den i udstødningerne når du slipper gassen???
"Vugger" den ved konstant fart og 3000 omdr/min????
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bongers

  • Gæst
hej alle sammen
« Svar #3 Dato: August 23, 2005, 08:36:47 am »
Citat fra: Jannik
Citat fra: B2

Skriv evt. en PM til Jannik, han laver ikke ret meget andet end at pille ved sin  :wink:
Hmmm... Dårligt formuleret B2!!! :oops:  :oops:  :oops:  (Nej du kan da umuligt have gennemskuet mig eller hva´??? :roll:  :wink:  :lol:  :lol: )


Udemærket  :lol:  :lol:

ove jacobsen

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
hej alle sammen
« Svar #4 Dato: August 23, 2005, 09:27:58 am »
Citat fra: Bongers
Citat fra: Jannik
Citat fra: B2

Skriv evt. en PM til Jannik, han laver ikke ret meget andet end at pille ved sin  :wink:
Hmmm... Dårligt formuleret B2!!! :oops:  :oops:  :oops:  (Nej du kan da umuligt have gennemskuet mig eller hva´??? :roll:  :wink:  :lol:  :lol: )


Udemærket  :lol:  :lol:


hej b2 og jannik jeg takker men er det noget man selv kan lave eller skal man på værksted og ja den skyder og vugger