Forfatter Emne: Laminat spørgsmål ?  (Læst 3364 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Batman

• Roadracer
Laminat spørgsmål ?
« Dato: Februar 14, 2010, 10:18:15 pm »
Nå så har jeg lige et problem der absolut IKKE har noget med motorcykler at gøre, men som så mange gange før så er der jo altid et par stykker med gode idéer....

I kender sikkert alle de dersens strygelaminat dimser man kan få til at afslutte kanter på spånplader, men......

Er der nogen der ved hvor man kan få det henne i STORE stykker, f.eks. til at dække en hel bordplade eller som i mit tilfælde reparere en væg i en campingvogn....????

Kom glad med link og forslag......  :thumbsup: :thumbsup:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Laminat spørgsmål ?
« Svar #1 Dato: Februar 15, 2010, 06:39:58 pm »
Nå så har jeg lige et problem der absolut IKKE har noget med motorcykler at gøre, men som så mange gange før så er der jo altid et par stykker med gode idéer....

I kender sikkert alle de dersens strygelaminat dimser man kan få til at afslutte kanter på spånplader, men......

Er der nogen der ved hvor man kan få det henne i STORE stykker, f.eks. til at dække en hel bordplade eller som i mit tilfælde reparere en væg i en campingvogn....????

Skal det være laminat?

Jeg har brugt tidligere nogen ruller af noget folie med prægede/trykte imitationer.  Det var så med en klæbe bagside, lidt ligesom det man bandt sine skolebøger ind i engang.
Det var så godt nok i en udgave som lignede hvid laminat bordplade jeg brugte, men man kunne få en del forskellige tryk/prægninger med både træ og sten imitationer. Det kan fås i Silvan og koster ikke alverden.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

sturf

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Februar 16, 2010, 08:02:25 pm »
har du prøvet krydsfiner halen ...der har de laminater ......den ligger på hvidsvæmervej i rødover
blå sv650s k1

Batman

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Februar 17, 2010, 08:23:00 am »

Skal det være laminat?

Jeg har brugt tidligere nogen ruller af noget folie med prægede/trykte imitationer.  Det var så med en klæbe bagside, lidt ligesom det man bandt sine skolebøger ind i engang.
Det var så godt nok i en udgave som lignede hvid laminat bordplade jeg brugte, men man kunne få en del forskellige tryk/prægninger med både træ og sten imitationer. Det kan fås i Silvan og koster ikke alverden.

Nej det skal ikke være laminat, men det ville sandsynligvis blive pænest da laminaten jo har lidt tykkelse og derfor bedre skjuler fejl i den underliggende overflade.

Prøver dog lige at suse forbi Silvan og kigger på det....  :thumbsup:

Citér
har du prøvet krydsfiner halen ...der har de laminater ......den ligger på hvidsvæmervej i rødover

Dem prøver jeg lige at give et ring......

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #4 Dato: Februar 17, 2010, 09:24:27 pm »
hvad farve skal du bruge og hvor meget? måske kan vi finde et stk du kan bruge.
laminat skal pålimes med kontaktlim så det kan godt blive en hyggelig aften.  :mrgreen:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Batman

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Februar 17, 2010, 11:03:11 pm »
hvad farve skal du bruge og hvor meget? måske kan vi finde et stk du kan bruge.
laminat skal pålimes med kontaktlim så det kan godt blive en hyggelig aften.  :mrgreen:

Det er egentlig 3 stykker, og det skal ligne noget lyst træ.... Jeg kan tage et billede af det så du kan se mønster/farve....

Tror at stykke 1 skal være ca. 1,5m x 2,2m, stykke 2 skal være 1,5m x 1,5m og stykke 3 skal være 1m x 1m.....

Vender tilbage med billede imorgen.... Håber det er noget du kan falde over, og investerer selvfølgelig gerne i det hvis det var noget du havde adgang til at falde over.....

takker !!!