Forfatter Emne: sur dag for svensk sv rider  (Læst 1894 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
sur dag for svensk sv rider
« Dato: Januar 26, 2010, 04:08:43 pm »
nu med yamaha fz1 2008

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Sv: sur dag for svensk sv rider
« Svar #1 Dato: Januar 26, 2010, 11:24:01 pm »
Synes sku det er fortjent at han bliver taget. Hvis man kører hurtigt må man være parat til at tage konsekvenserne. Når man prøver at stikke af som ham her - ja så er der ingen medlidenhed fra min side.
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: sur dag for svensk sv rider
« Svar #2 Dato: Januar 27, 2010, 12:16:24 am »
Han får da samlet lidt bøder sammen..      :D  men de kunne sgu da godt give udrykningssignal, så føreren af mc'en ved det er polisen.. de dytter jo bare af ham og er i total civil forklædning.

(dumt han ikke havde smidt jakken, der hvor han havde gemt MC'en. )


Pyrotek

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
  • Nu med underseat Exhaust
Sv: sur dag for svensk sv rider
« Svar #3 Dato: Januar 30, 2010, 08:36:19 am »
Gad godt hvis der var en herindefra der var fra  :police: der kunne kommentere på denne video!
Hvorfor sætter man ikke udrykning og blink på når men eftersætter eller efter man har den første måling ude på motorvejen så kunne det jo være han var holdt ind og så var det nok med det. Det er lige som når man ser station 2 med videopolitet de bliver ved med at følge efter som om der virklig skal noget på kontoen så man kan blive helt flået for både penge og kørekort! Hvorfor er det iøvrigt kværnen der skulle nakkes ? Den BMW var vist lige så meget med i det så ud som den til tider gik fra kværnen  :?
En sidste ting må  :police: høvle af sted på den måde uden udrykning til fare for andre trafikanters sikkerhed ? De havde da fået hans nummer så de kunne jo bare tage den med ro og køre hjem og hente ham som de også gjorde til sidst.
Ja det var så mit sure opstød men jeg synes bare ikke altid de fart  :police: er lige fine i kanten  :loser:
« Senest Redigeret: Januar 30, 2010, 08:38:29 am af Pyrotek »
Gul SV 650S K5

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Sv: sur dag for svensk sv rider
« Svar #4 Dato: Januar 30, 2010, 02:40:35 pm »
Jeg undrede mig også over den manglende udrykning/sirene, for ja efter den første måling burde den have været startet, om det så havde hjulpet på fjolset her, det er ikke sikkert. Fuldt fortjent han bliver taget til sidst :-). Og det kan godt være man skal være lar til at tage konsekvensen hvis man kører for stærkt, men ikke desto mindre er det sgu da sure penge at skulle af med..
« Senest Redigeret: Januar 30, 2010, 02:43:07 pm af Claus m »
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: sur dag for svensk sv rider
« Svar #5 Dato: Januar 30, 2010, 04:17:11 pm »
Jow der er vist gået moviestar i den for politiet, det gælder osse tit for de udsendelser der vises på dansk tv

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Sv: sur dag for svensk sv rider
« Svar #6 Dato: Januar 30, 2010, 10:55:58 pm »
politiet er da mere til fare for alle andre end MC´en er fucking tosser

havde det været mig der havde kørt på MC´en og der var kommet en bil på den måde, havde jeg da sikkert lavet samme nummer.
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski

karelen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 29
Sv: sur dag for svensk sv rider
« Svar #7 Dato: Januar 31, 2010, 11:28:53 am »
Det er jo ulovligt at kører for stærkt og vi ved alle at hvis vi bliver taget koster det og så må vi jo gøre op med os selv om vi vil kører stærkt og evt. få en bøde eller om vi altid vil holde fartgrænsen.
når det så er sagt, syntes jeg nu også at polisen håndterer situationen ret skidt, man ved jo ikke hvilken tosse det er der dytter af en, de har jo deres sirene som de nok burde have brugt og så fået luftet bilen på en anden måde.

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Sv: sur dag for svensk sv rider
« Svar #8 Dato: Februar 01, 2010, 09:39:11 am »
For at være ærlig kan vi ikke udtale os om det er skidt at politiet ikke kører med udrykning. Det er jo i sverige og det kan være at lovgivningen er helt i overensstemmelse med hvordan de udfører arbejdet. Tilgengæld kan man sige at hvis situationen havde været i Danmark så havde det været dårlig karma (jeg er ikke sikker på at man må eftersætte på den måde i Danmark uden brug af horn og lygter).
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: sur dag for svensk sv rider
« Svar #9 Dato: Februar 01, 2010, 02:54:08 pm »
Inden vi analyserer denne video sønder og sammen, er den reel nok eller er det en hjemmelavet video af nogle svenskere med for meget tid ?  :whatever:

Jeg har 2 gange haft fornøjelsen af at blive stoppet af civilklædte svenske politibetjente (ikke så dårligt eftersom jeg de første 20 år med kørekort boede i Sverige :angel: ) begge gange har det har været med blå blink og en kort signal med sirenen ! De gange jeg har set civile politibiler der kørt stærkt har de haft blå blink i fronten og sirene.. I denne film bruger de det lange lys og bilens almindelige horn…. Ved udrykning  i Sverige skal de køre med blå blink som i Danmark og at køre så stærk som de gør iflg. filmen inde i byen uden blå blink virker meget usandsynligt…   :loser: husk nu at det er i Sverige hvor alt er reguleret i detalje (der er jo en grund til at jeg lever i eksil)
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000