Forfatter Emne: Bedre blink/lys i hotbodies / undertail  (Læst 4414 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Bedre blink/lys i hotbodies / undertail
« Dato: Januar 28, 2010, 08:30:23 am »
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6157

Faldt over denne hvis nogen har integreret blink og synes det er utydeligt !

Ved ikke hvor godt det er men en mulighed

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Bedre blink/lys i hotbodies / undertail
« Svar #1 Dato: Januar 28, 2010, 11:01:20 pm »

Hilsen Per

Kun lidt bedre , men stadig ikke godt!
kilosvin med div udstyr...

Per

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Januar 29, 2010, 06:55:47 am »

Hilsen Per

Kun lidt bedre , men stadig ikke godt!
Okay - så er den vist på plads....på med rigtige gode kraftige blink....  :thumbsup:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

skagbo

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: Januar 29, 2010, 08:52:47 am »
det er min sv du linker til og jeg kan kun sige de blinker MINDST så tydligt som andre løse blink.
kan klart anbefale at skifte dioderne i undertailen, de org. lyste ikke nok til jeg ville køre med dem alene.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Januar 29, 2010, 09:40:26 am »
spørgsmål om at dioderne er kraftige nok antal af mcd

typisk de blændende hvide diode der bruges som nr-plade belysning ligger på 10000mcd fandt nogle orange på det samme som tilsluttes direkte på 12v
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Per

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Januar 29, 2010, 09:47:24 am »
det er min sv du linker til og jeg kan kun sige de blinker MINDST så tydligt som andre løse blink.
kan klart anbefale at skifte dioderne i undertailen, de org. lyste ikke nok til jeg ville køre med dem alene.

Okay delte meninger...som altid  :) jeg synes bare det var god info til andre om at man kan få det til at blinke bedre end normalt .... har ikke selv set det ...så kan kun tale ud fra min egen erfaring med integreret blink i baglygte hvilket ikke kan anbefales til nogen....
Så det er super at du reagerer....så andre kan få glæde af denne viden  :thumbsup:

Hilsen Per

Roadpilot - så har du inspiration til et nyt vinterprojekt ... hvis du er til HOTBODIES  :lmao:  :wink:

skagbo

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: Januar 29, 2010, 10:14:14 am »
havde selv blink i baglygten, som er pille fra nu, syntes blinklyset forsvandt når man aktiveret bremselyset.
blink i undertailen bliver aldrig så godt som alm. blink det har i/du helt ret i, men hvis man går efter det clean look som jeg gerne vil have, så er undertail med blink bedrer end baglygte med kombi breme/blink lys.
hvis man vælger undertailen m. blink skal dioderne skiftes, ellers bliver man ikke set, bare min mening.

skagbo

• Søndagskører
  • **
« Svar #7 Dato: Januar 29, 2010, 10:28:19 am »
det er dem jeg har brug 5mm 6000mCD lys-spredning på 20 grader, jeg har monteret dem med en mere vandret montering, for at ramme en mere normal bil højde bedre, end da de som org. monteret fulgte undertailen og lyste op i luften.
efter de mellinger jeg har fået, fra dem der har kørt bagved, så kan de saktens se jeg blinker.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Januar 29, 2010, 10:36:10 am »
det er dem jeg har brug 5mm 6000mCD lys-spredning på 20 grader, jeg har monteret dem med en mere vandret montering, for at ramme en mere normal bil højde bedre, end da de som org. monteret fulgte undertailen og lyste op i luften.
efter de mellinger jeg har fået, fra dem der har kørt bagved, så kan de saktens se jeg blinker.
jeg skal nok komme med noget info når jeg får lavet min med 10000mCD,
har 1 rød på 10mm på 20000mCD til et lille shiftlight project  :mrgreen:

Larsot

• Plastikrocker
« Svar #9 Dato: Januar 29, 2010, 11:28:45 am »

Skulle det ikke være lodret istedet

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Januar 29, 2010, 11:37:31 am »

Skulle det ikke være lodret istedet
de lyser lidt op af pga røvens hældning, ved at placere dem mere vandret peger de lige mod forruden på alm. biler

skagbo

• Søndagskører
  • **
« Svar #11 Dato: Januar 29, 2010, 12:32:37 pm »
jo det ville nok have smart at lode istedet for, regner også med at få det lave det om, når undertalien skal af ved lejlighed.

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #12 Dato: Januar 29, 2010, 05:14:32 pm »
Det var sjovt nok en samme undertray jeg havde på. Den tidlige ejer have bare taget blinkene ud og lukket hullerne med fiber, da han var blevet stoppet og havde fået at vide at de ikke var lovlige. De sidder vist ikke langt nok fra hinanden!!
Derfor har jeg barberet hele den del af hvor blinkerne sad, og bruger resten til en form til at lave en ny undertray. Blinkene har jeg andre planer med!
kilosvin med div udstyr...