Der er forskellige grader af ordet "passer" - men som udgangspunkt passer alle forgafler lige over fra GSX-R årgange 2000 og fremad, samt alle forgafler fra 1996 og til 2000 (populært kaldet SRAD modellen) med lidt modifikation af styrstoppene.
Det bedste er at få forhjulet med, men SV forhjulet kan sagtens bruges med lidt tilpasning af længden på bøsningerne, da forakslerne er samme mål på det stykke der sidder igennem hjulet.
SV1000 passer IKKE (og jeg gentager) IKKE bagdæmper med GSXR fra 2000 og fremad - årsagen er at dæmperen er for kort på GSXR, og udveksling og vandring er forskellig. Det er set lavet, men min egen bitre erfaring er at SV'eren bliver stiv som et bræt med dæmperen på slappeste settings og løseste fjeder.
MEN!!!!!!
Bagdæmper fra Kawa ZX10R 03 og fremad er LIGE i skabet mht vandring, længde og karakteristik - det eneste der varierer, er hvad vej reservoiret vender og om man derfor skal have en stribe powerwrap på sit bagerste forrør for at holde varmen væk. De er til at finde på ebay for 400 kroner og opad.
Mht forgafler er der lidt variationer, så det nemmeste er at spørge på en specifik gaffel du finder til salg - så kan jeg nemt finde svar på hvad der passer og hvad du SKAL have med til den.