Forfatter Emne: MC-kørsel og forkølelse  (Læst 1247 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
MC-kørsel og forkølelse
« Dato: Januar 24, 2010, 04:38:47 pm »
To lopper, der ikke har set hinanden i lang tid, sidder og sludrer om løst og fast. Den ene loppe, som er frisk og i god form, spørger den anden, som har været syg og sløj i et stykke tid, hvad der er sket. Den forklarer, at den har boet i overskægget på en mand, der kører MC, og al den kulde og træk, har resulteret i en kraftig forkølelse. 

Den anden loppe, som jo er frisk og rask, forklarer, at den har fundet løsningen på det problem for længe siden. "Du skal finde en kvinde...." forklarer den, "....og kravle ned i hendes bukser. Dér vil du finde en lille hårpragt, hvor der er lunt og rart, og helt fri for træk. Efter få uger vil du være rask og helt på toppen!"
Den sløje loppe takker for det gode råd, og de skilles igen.

Der går nogle uger, og de to lopper mødes endnu en gang. Men den loppe, som sidst havde været så syg, har det nu endnu værre!
"Hvad i alverden er der dog sket??" spørger den anden loppe, "fulgte du slet ikke mit råd?"
"Jo!", siger den. "Jeg fandt hurtigt en kvinde, og jeg hoppede straks ned og fandt hårpragten , du talte om. Men der var så dejligt og lunt, at jeg meget snart faldt i søvn."     
 "Ja.......??", siger den anden loppe, "men hvad skete der så..?"
"Det er det, der er det mærkelige. Da jeg vågnede igen, sad jeg i overskægget på en mand, der kørte på MC.............!!??          :angel:

Ramsdahl

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 42
Sv: MC-kørsel og forkølelse
« Svar #1 Dato: Januar 24, 2010, 05:23:10 pm »
 :lmao:  :lmao:  :lmao: good one

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: MC-kørsel og forkølelse
« Svar #2 Dato: Januar 24, 2010, 11:12:58 pm »
 :lmao: :lmao: :lmao: længe siden jeg har grint så meget ...kunne ikke engang fortælle Vibeke den uden at skraldgrine...... skøn vittighed
ROFL x 10
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/