Forfatter Emne: DR, Medielicens og "censuren" af Lars gruppe på FaceBook  (Læst 1442 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
DR, Medielicens og "censuren" af Lars gruppe på FaceBook
« Dato: Januar 25, 2010, 09:41:40 am »
Hej Forum,

Jeg kunne ikke lade være med at blive en lille smule harm da jeg i weekenden læste om at DR fået deres advokat til at lukke "Lars" licenskritiske gruppe på Facebook som efterhånden havde over 17.000 tilhængere.

Jeg ønsker ikke at advokere at man ikke skal betale licens - jeg syntes blot at det er under AL kritik at statsradiofonien - objektivitetens og "sandhedens" public service finansierede vogter udøver denne form for censur. Det er en hån overfor FORNUFTIG, KONSTRUKTIV og DEBATSKABENDE brug af yttringsfriheden... Ydermere er det spild af mine licenspenge (jeg betaler modvilligt min licens) at DR modkæmper initiativer som skaber debat omkring vores tåbelige licenslovgivning.

Her er hans nye gruppe - såfremt at i har lyst til at støtte ham eller bakke op om hans ret til at udtrykke sin kritiske holdning overfor DR og licensloven.

http://www.facebook.com/#/group.php?gid=288615379362

Jeg vil også MEGET gerne høre hvad i syntes om hele denne affære!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: DR, Medielicens og "censuren" af Lars gruppe på FaceBook
« Svar #1 Dato: Januar 25, 2010, 10:18:09 am »
hvis det er at alle skal betale (hvilket alle gør gennem stats støtte) synes jeg at det er tåbligt at vi betaller afgift for at eje et tv, en radio og enda en mobil telefon.

hvis det skulle være lettere for alle skulle den køre over skatten og være væsentlig mindre.
det skal ikke går ud over forbrugerne at de ikke kan administrerer deres penge.

den danske ydringsfrihed bliver censureret på en amerikansk side...
der er et brud på vores ydringsfrihed og den amerikanske "freedom of speech "
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
kan du se pointen....
« Svar #2 Dato: Januar 25, 2010, 11:41:40 am »
....
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: DR, Medielicens og "censuren" af Lars gruppe på FaceBook
« Svar #3 Dato: Januar 25, 2010, 12:12:52 pm »
En til...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv: DR, Medielicens og "censuren" af Lars gruppe på FaceBook
« Svar #4 Dato: Januar 25, 2010, 01:00:08 pm »
PAY-PER-VIEW now!
Får de først smidt skidtet over skatten, går der kun ét år, før de første "prisstigninger" kommer bulrende...
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Sv: DR, Medielicens og "censuren" af Lars gruppe på FaceBook
« Svar #5 Dato: Januar 25, 2010, 06:56:48 pm »
Første Facebook-gruppe jeg kan forholde mig til! Dø DR! (Eller bare lav det om til pay per view)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4