Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej gutter,Jeg har en squash-bane og to ketchere i aften kl 21.00-22.00 på Nørrebro. Hvis der er nogen af jer som kan spille eller vil prøve kræfter med denne meningsløse men underholdende sport må i sige til.Min sædvanelige makker har ødelagt sit knæ... Om end ikke i squash-kampens hede! Det er først til mølle.../Jakob
Citat fra: skurkenfradallas efter Januar 12, 2010, 10:25:27 amHej gutter,Jeg har en squash-bane og to ketchere i aften kl 21.00-22.00 på Nørrebro. Hvis der er nogen af jer som kan spille eller vil prøve kræfter med denne meningsløse men underholdende sport må i sige til.Min sædvanelige makker har ødelagt sit knæ... Om end ikke i squash-kampens hede! Det er først til mølle.../JakobHep... jeg er på. ser frem til at løbe ind i væggen, med tungen hængende ud af halsen. i et forgæves forsøg på at nå bolden.
Hey gutter...Det er muligt at jeg bliver nødt til selv at melde pas pga. andre planer - kunne i være interesserede i at battle hinanden? Banen er alligevel bare ledig...
Citat fra: skurkenfradallas efter Januar 12, 2010, 02:08:04 pmHey gutter...Det er muligt at jeg bliver nødt til selv at melde pas pga. andre planer - kunne i være interesserede i at battle hinanden? Banen er alligevel bare ledig...Jeg har planer iaften. Ellers havde jeg meldt mig for længst. Giv Hønse et bip. Han trænger til at røre sig, den boldmongol!