Forfatter Emne: Hugger og plov fra kompotech  (Læst 7072 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Hugger og plov fra kompotech
« Svar #15 Dato: Februar 10, 2010, 11:16:50 pm »
Tak for tilbuddet, men har læst at den ikke skulle passe, hvis det er til en oldschool. Og hvis den ikke er så pæn, har jeg heller ikke lyst til at sætte den på.
Helt i orden!

Har du ellers fået bestilt fra  http://www.twinshack.co.uk/prods/305.html ? Må jeg spørge hvorfor du lige valgte det sted og ikke Kompotech?
Nej, jeg har endnu ikke bestilt. Er lige ved, at skabe mig et overblik over hvor meget det er ved at løbe op i, da jeg også har smidt en tråd på MCG.
Jeg bestiller fra twinshack i stedet for Kompotech, fordi de forhandler Poly26 produkter, og jeg synes at ploven Poly26 laver til Old School SV'eren er den fedeste der findes.

Hygge

Har lige været inde og tjekke og ja den hugger ser sq godt ud til en oldschool.

Tror jeg bestiller fra Kompotech, men venter lige og ser til jeg har fået motorcyklen hjem fra forhandleren.
Mvh. Mads Tønder

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
Sv: Hugger og plov fra kompotech
« Svar #16 Dato: Februar 10, 2010, 11:33:10 pm »
Ok. Hvor meget tilpasning havde du med din hugger, skal man til at slibe og bore for at få den til at passe?

Du skal kun bore 2 huller, centerhullet midt for bagsvingeren og et hul ved bremseslangeholderen i højre side. Hullerne ved kædeskærmen er boret, men skulle tilpasses på min, da de ikke passsede.
Da bagsvingeren ikke har samme højde på midten, skal du finde noget at lægge under huggeren, ellers vil du få en sprække på 8mm, lige ind til bagdæmperen.
Jeg ved ikke om der er nogen andre mærker, der har taget højde for det.

Tror jeg brugte en times tid på monteringen.

Tak for svaret.
Tror godt jeg tør bestille sådan en. Hvad med beslag, skruer og bolte, fulgte det med?
Var din hugger malet? Grunden til jeg spørger er, at de skrev fra kompotech at de ikke var sikker på hvordan malingen ville holde når man borede huller til tilpasning, så ville lige høre din erfaring.
Der følger intet med, men du kan bruge de eksisterende skruer.
Min hugger var umalet, men jeg ville ikke betænke mig (havde købt den malet, hvis jeg vidste at de først skulle til at male ploven først), hvis den ikke kan tåle at du bore et lille hul, så kan den heller ikke tåle et stenslag. Du skal selvfølgelig ikke voldspænde skruerne, men bruge locktite for at sikre skruerne.
Jeg borede hullerne op i ploven og det holdt fint, her gælder det igen, at man skal være lidt forsigtig, så man ikke bare pløjer boret i gennem.
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Hugger og plov fra kompotech
« Svar #17 Dato: Februar 11, 2010, 11:00:12 am »
Ok. Hvor meget tilpasning havde du med din hugger, skal man til at slibe og bore for at få den til at passe?

Du skal kun bore 2 huller, centerhullet midt for bagsvingeren og et hul ved bremseslangeholderen i højre side. Hullerne ved kædeskærmen er boret, men skulle tilpasses på min, da de ikke passsede.
Da bagsvingeren ikke har samme højde på midten, skal du finde noget at lægge under huggeren, ellers vil du få en sprække på 8mm, lige ind til bagdæmperen.
Jeg ved ikke om der er nogen andre mærker, der har taget højde for det.

Tror jeg brugte en times tid på monteringen.

Tak for svaret.
Tror godt jeg tør bestille sådan en. Hvad med beslag, skruer og bolte, fulgte det med?
Var din hugger malet? Grunden til jeg spørger er, at de skrev fra kompotech at de ikke var sikker på hvordan malingen ville holde når man borede huller til tilpasning, så ville lige høre din erfaring.
Der følger intet med, men du kan bruge de eksisterende skruer.
Min hugger var umalet, men jeg ville ikke betænke mig (havde købt den malet, hvis jeg vidste at de først skulle til at male ploven først), hvis den ikke kan tåle at du bore et lille hul, så kan den heller ikke tåle et stenslag. Du skal selvfølgelig ikke voldspænde skruerne, men bruge locktite for at sikre skruerne.
Jeg borede hullerne op i ploven og det holdt fint, her gælder det igen, at man skal være lidt forsigtig, så man ikke bare pløjer boret i gennem.

Super tak for hjælpen, så burde det være til at montere.
Tror jeg vil lade dem male huggeren, og du har selvfølgelig ret i at den skal kunne holde til man borer i den.

Så skal der bare bestilles og håbe på der snart bliver bedre vejr, så man kan få monteret og komme ud og køre.

Tak for hjælpen til alle.
Mvh. Mads Tønder

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: Hugger og plov fra kompotech
« Svar #18 Dato: Februar 12, 2010, 12:29:57 am »
Husk at sv650s og sv1000s ikke deler kåbe/plov/hugger
Det er en Plov, og den er fra en 1000S, jeg ved ikke hvor meget tilpasning der skal til
hvis Mads ikke vil have din plov kan jeg evt være interesseret. Jeg har sendt dig en PM
kilosvin med div udstyr...

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Hugger og plov fra kompotech
« Svar #19 Dato: Februar 12, 2010, 09:08:35 pm »
Du er velkommen til at købe hans plov, jeg er ikke interesseret, kan bedre lide designet af kompotechs. Men håber du vil få glæde af den, hvis det ender med et køb.
Mvh. Mads Tønder

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Sv: Hugger og plov fra kompotech
« Svar #20 Dato: Februar 14, 2010, 11:23:20 am »
check diablo figher i tyskland. de har dele men ikk ser hver dag!!!
vh
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv