Hej alle
Jeg var for noget tid siden ude for en ulykke, hvor jeg skulle overhale to unge knægte der cyklede ved siden af hinanden på cykelstien. Jeg var også selv på trædecykel. Jeg ringer med klokken, og i det jeg overhaler trækker den yderste dreng til venstre, lige ind i mig, så vi styrter.
Han forklarede sig efterfølgende med, at han troede jeg ville overhale imellem dem...
I min choktilstand vidste jeg ikke lige hvad jeg skulle sige til det...
Men jeg har kontaktet min forsikring, som vil dække det tøj osv jeg havde på, og også min splinter nye Macbook som jeg havde i min rygsæk (i den forbindelse skal jeg ha kontaktet Arepa, for at få vurderet skaden). Men de skriver så de ikke vil dække skaden på min cykel, da den anvendes som transportmiddel. Dertil skriver de, at da der er en kendt skadevolder, så kan jeg få hans ansvarsforsikring til at dække. Jeg skal bare tage kontakt til ham.
Mit problem er så, at jeg har skrevet til ham 2 gange nu, og han svarer ikke. Jeg ved ikke om jeg skal give ham et par dage, eller om jeg skal opsøge ham på hans adresse som jeg fik fra hans sygesikringskort. Han er fra 1993, så det er jo nok hans forældre jeg skal snakke med, men kan lige forestille mig han ikke har sagt noget som helst til dem...
Hvad ville I gøre?
Og hvad synes I jeg skal gøre?