Forfatter Emne: Mr.Dyno  (Læst 2093 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

coach

  • Gæst
Mr.Dyno
« Dato: August 15, 2005, 02:42:09 pm »
Så har jeg lige fået rullet SVinet hos mr.Dyno i Haslev der bliver gået til den når SVinet er i bænken.Herlig oplevelse :lol:  :lol:  :lol:
På vej hjem skulle der lige spilles lidt med musikken :twisted:  :twisted:  :twisted: møder pludselig en bil som blinker med lyset op på bremsen og skru ned der holder policen de vinker mig ind og vil godt lige se pappet og ikke videre :P  :P  :P
PS mødte Nicolai og en af hans kammerater hos mr.Dyno håber at i fik min advarsel og Nicolai bestil du bare tid

Bongers

  • Gæst
Mr.Dyno
« Svar #1 Dato: August 15, 2005, 03:06:00 pm »
Det er sku rat - når de kun vil se pappet  8)  8)

Hvad har du fået lavet - og hvad måtte du slippe ??

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
.
« Svar #2 Dato: August 15, 2005, 09:54:48 pm »
Ja tak for idag  :wink:

John (ham der fik rullet sin Busa) siger også at den går meget bedre i de lavere omdrejninger - så det kan være jeg skal ha sådan en PC3 på til foråret ..

Vi så ikke noget politi på vej hjem .. men vi kørte også rimelig fornuftigt synes jeg selv  :D
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: .
« Svar #3 Dato: August 15, 2005, 11:47:39 pm »
Citat fra: Nikolaj

Vi så ikke noget politi på vej hjem .. men vi kørte også rimelig fornuftigt synes jeg selv  :D
Ja... Jeg har oplevet dig køre fornuftigt. :shock:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Nå jeg blev hevet ind i Lørdags i en sprit razzia, men når der efterfølgende står 0,00 på blæseapperatet, kan man godt være rolig i øjeblikket. :wink:  :wink:
Han ville også se kørekort, og så fik vi en snak om fede veje til motorcykel. (Han kørte også mc privat) Frisk fyr... :roll:  :lol:  :lol:
Det var nok heldigt at jeg blev hevet 70km/t ned i fart da jeg indhentede en bil gennem skoven ved Slangerrup, for ellers havde det nok ikke været så hyggelig en samtale. :roll:  :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing