Forfatter Emne: Suzuki VZ800 Marauder Stjålet i Karise ( FUNDET I GOD BEHOLD )  (Læst 1400 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Suzuki VZ800 Marauder Stjålet i Karise ( FUNDET I GOD BEHOLD )
« Dato: Oktober 22, 2009, 07:13:30 pm »
Denne gang var det en fra min egen klub det gik ud over   :brok:

Citat fra: FjæsBog

Onsdag d. 21-10-2009 blev min motorcykel stjålet fra vores garage i Karise. Kværnen i lige blevet renoveret i sommer og burde fremstå i pæn stand. Farbrkat: Suzuki Model: VZ800 Marauder Årgang: 1998/99 Farver: Metal grøn/Sort Km:17.000 Motorcyklen ...er sidst set på Hemmingsvej i Karise omkring kl 13.00, ført af en kun 15 årig dreng som er bosidende på en institution på Frederiksberg. Jeg vil være den person som kan fremsende oplysninger om, hvor jeg kan finde den / samle den op taknemmelig.

Navnet på gerningsmanden et tilsyneladende kendt, så han skal nok blive pågrebet, men kik jer lige for så cyklen kan komme hjem igen.

Den lille lort skal være pænt glad for at det ikke er min bike, han stak af med ! :club:
« Senest Redigeret: Oktober 27, 2009, 10:15:15 pm af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
    • B2's Galleri
Re: Suzuki VZ800 Marauder Stjålet i Karise
« Svar #1 Dato: Oktober 27, 2009, 09:48:57 pm »
For en gangs skyld kan det meddeles at den stjålne cykel er fundet, i god behold, og er hjemme hos ejeren igen  :D :D

Den blev fundet i Bodilsgade Kbh. V, og den lettede ejer kunne afhente den ved 23 tiden i går.

Nu savnes blot at den/de skyldige straffes, så de aldrig kan finde på så meget som at drømme om sådan et stunt igen  :whipped:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
« Svar #2 Dato: Oktober 27, 2009, 09:58:28 pm »
For en gangs skyld kan det meddeles at den stjålne cykel er fundet, i god behold, og er hjemme hos ejeren igen  :D :D

Den blev fundet i Bodilsgade Kbh. V, og den lettede ejer kunne afhente den ved 23 tiden i går.

Nu savnes blot at den/de skyldige straffes, så de aldrig kan finde på så meget som at drømme om sådan et stunt igen  :whipped:

Det var dagens gode nyhed  :D
Og der var ikke noget at se på den overhovedet?

/TOB
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
    • B2's Galleri
« Svar #3 Dato: Oktober 27, 2009, 10:13:25 pm »
De første meldinger går på at den er uskadt.

Den blev startet med dens egen nøgle som blev fremskaffet ved at bryde ind i ejerens hus.
Hvad der blev ødelagt og ellers stjålet ved den lejlighed ved jeg ikke, men det betyder jo heller ikke så meget, når nu Suzukien er hjemme igen  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
156.335 Km + ?

brorfusk

• Søndagskører
  • **
  • SV1000s
Re: Suzuki VZ800 Marauder Stjålet i Karise ( FUNDET I GOD BEHOLD )
« Svar #4 Dato: Oktober 28, 2009, 09:54:59 am »
Lækkert  :D
fandme rart at høre de ikke bare forsvinder for evigt hver gang der er en der ikke kan kende forskel på dit og mit :club: