Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
nå ja forresten, den aftaster omdrejningerne ved at man snører en ledning rundt om den ledning mellem tændspole og tændrør. Dette betyder desværre at den går i 0 når man slipper gassen, da tændingen afbrydes.
Citat fra: Big G efter Juni 15, 2009, 08:46:34 pmnå ja forresten, den aftaster omdrejningerne ved at man snører en ledning rundt om den ledning mellem tændspole og tændrør. Dette betyder desværre at den går i 0 når man slipper gassen, da tændingen afbrydes.Jeg forstår ikke hvorfor tændingen afbrydes? Der er vel altid tænding på, det er vel bare frekvensen der ændrer sig afhængigt af omdrejningerne..
så røg der sgu en ordre afsted på et styk vapor til mig osse:-)glæder mig til at få det sat på:-D
i et anfald af kedsomhed (halsbetændelse) kom jeg sku lige til at bestille et sæt. Vapor + lamper (tog det til sv650, der kan ikke være nævneværdig forskel)samlet pris 157 pund (ca 1300 kr) inkl forsendelse.Nu må vi hvornår det kommer.
trailtech.com sælger dem