Forfatter Emne: Tæt på  (Læst 3131 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Drlund

• Roadracer
Re: Tæt på
« Svar #15 Dato: August 31, 2009, 09:32:41 am »
Sådan helt grundliggende må man jo bare gang på gang konstatere, at mange kvinder ikke kan køre bil - og slet ikke mens der lægges make-up på, snakkes ved veninderne i mobilen eller kigges i spejlet...
« Senest Redigeret: August 31, 2009, 09:35:56 am af Drlund »
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

pingo

• Sandt SVin
« Svar #16 Dato: August 31, 2009, 11:53:28 am »
Ja, jeg er ked af at være sexistisk, men jeg er nu også af den opfattelse af kvinder kører dårligere end mænd, hvis man ser på det rent teknisk. Kvinder er optagede af for mange andre ting end kørslen. Men de er til gengæld markant bedre til at vise hensyn og overholde fartgrænserne og sådan noget, end mænd er.

Jeg blev kørt ned af en kvinde der holdt i rabatten i modsatte side, og lavede en u-vending lige ind i siden på mig. Min motorcykel var ORANGE, jeg ved ikke hvordan jeg kunne blive overset? Men det kunne jeg :)
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #17 Dato: August 31, 2009, 12:29:17 pm »
Luk nu rumpetten med jeres snak om at kvinder ikke kan kører bil... :twisted:. Mænd er ligeså slemme til IKKE at kunne fører bil... indrøm det dog

Ja, jeg har også oplevet mange gange at kvinder kører ud foran een eller virker uopmærksomme.. Men det har jeg så sandelig også med mænd.. HVER evig eneste dag på motorvejen er der både mænd og kvinder som man brokker sig over.. .. Og sjovt nok har jeg kun een gang i mit liv set en kvinde lægge lipgloss på.. UDEN spejl.. Til gengæld har jeg set mænd 3 gange barbere sig mens de trillede i kø på motorvejen... 1 har jeg set læse avis på motorvejen i trillekø og så er der begge køn som roder med radio, børn osv.. .. Og  der er mange andre oplevelser med både mænd og kvinder som måske burde have ladet bilen stå hjemme... Men disse oplevelser berittigere da ikke mig til at svine mænd til generelt.. For jeg er godt klar over at kvinder også laver fejl i trafikken.. ligesom mænd gør.. Og ved I hvad.. Det gør I nok også selv.. Ligesom jeg har gjort.. Tror ikke på at ingen laver fejl.. Nogen er desværre med fatale afslutninger og andre ender med et lille chok og en lærestreg..

Det er bare så træls at hører jer mænd som kun sviner kvinder til.. Lige til at  :puke: sig over..

Kunne være rart med mænd som også kan være efter deres eget køn.. Bare engang imellem..

Og drop snakken om de ulykker der sker.. For ja.. der er stor chance for at blive ramt af en kvinde.. 50 % lige nøjagtig.. Er selv blevet påkørt at 2 biler... Holdte i kø med katastrofeblink og bremselys på motorvejen.. Blev påkørt bagfra.. Har holdt for rødt i et lyskryds og blev påkørt.. Begge gange af mænd.. Men det kunne lige så godt have været en kvinde.. So what.. Det skete..

Til christian  ( GUD ) super du opdagede hende.. At der ikke skete noget med dig.. Glad for. :D

« Senest Redigeret: August 31, 2009, 12:32:21 pm af Majse »

Drlund

• Roadracer
« Svar #18 Dato: August 31, 2009, 03:15:46 pm »
Kære Majse, vi sviner ikke kvinder til. Vi konstaterer bare fakta :mrgreen: Alle laver fejl, javidst det er der nok ingen der benægter..
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #19 Dato: August 31, 2009, 04:55:52 pm »
Hvis man vil vide hvem der laver skader, spørger man bare forsikringsselskaberne om et tilbud:

18. marts 2007 - Kvinder betaler mere i bilforsikring
http://politiken.dk/erhverv/article266635.ece

(i øvrigt - samme dag misser Enhedslisten pointen og kræver svar fra ligestillingsministeren
http://politiken.dk/indland/article266696.ece )

11. maj 2007, Unge kvinder laver færre skader end unge mænd
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/05/11/114141.htm
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).