Forfatter Emne: Er prisen okay, eller.....  (Læst 2190 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hogenhaug

• Scooterfjæs
  • *
Er prisen okay, eller.....
« Dato: August 14, 2009, 09:48:19 am »
Hej til alle......     (så fik jeg lige smidt det ind først, da det er min første besked herinde :lol:)

Er blevet den stolte ejer (min første cykel) af en flot SV´er fra 08´, som jeg er blevet rigtig glad for, derfor skal den selvfølgelig shines op til 2010......

Den står og skal til 12.000km service om ikk så lang tid, så derfor kan man lige så godt få lavet det hele på én gang...

Mit spørgsmål er er ret simpelt..  Er prisen okay for denne liste eller er jeg gået helt forkert på den?

2 stik rizoma blinklys foran inkl. belsag        1000kr

bag/stop/blinklys klart glas bagpå              800kr

Metzeler dæk for/bag                              2800kr

kædekit                                                2000kr

egoskal inkl. maling                                 900kr

højre kåbeside inkl. maling                        2700kr

12.000km service                                   1400kr

Ialt   -   -   -   -   -   -     -    -    -      11.600kr inkl. alt
SV 650SA 08´

ANDERSHP

• Roadracer
Re: Er prisen okay, eller.....
« Svar #1 Dato: August 14, 2009, 10:11:36 am »
ser meget rigtigt ud.

Hvis du vil spare lidt på blinklysene, kan du bestille hjem fra www.louis.de

Jeg kører faktisk med nogen, som jeg kun har givet 5 Euro for stykket og de er små og lyser lige så kraftigt, som de kæmpestore originale
Drengerøve har ingen alder!!

Hogenhaug

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #2 Dato: August 14, 2009, 10:14:56 am »
ser meget rigtigt ud.

Hvis du vil spare lidt på blinklysene, kan du bestille hjem fra www.louis.de

Nice... mangler en masse gode hjemmesider, en ekstra til samlingen :)

Problemet er, at jeg får det hele lavet mens cyklen er til service.. Er det ikk meget normalt man køber delene hos forhandleren/mekanikeren og så sætter han dem på?
Tror ikke jeg kan komme med forsk. billige dele jeg har fundet på nettet, og få ham til at sætte det på, han vil vel mene jeg skal købe hos ham, ellers går den ikk ??  har jeg hørt før ang. en rep. på min bil engang.....
SV 650SA 08´

varmer

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: August 14, 2009, 11:09:31 am »
Må man spørge hvor du skal have det lavet henne?! Synes priserne ser rimelige ud.

Du må sendelig poste nogle pics af det endelig projekt :)

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
« Svar #4 Dato: August 14, 2009, 11:21:45 am »
Er det ikk meget normalt man køber delene hos forhandleren/mekanikeren og så sætter han dem på?

Ja og nej.
Nogle af os er "gør det selv" folk og monterer det selv og bruger kun mekanikeren til service (bortset fra dem af os der også laver service selv  :wink: )

Men jeg tror du har ret i at det er svært at få mekanikeren til at montere noget du selv har købt andetsteds.
Om ikke andet bliver prisen for det arbejde nok lidt højere da han ikke tjener noget på salget af delene.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Hogenhaug

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #5 Dato: August 14, 2009, 11:32:57 am »
varmer:
Bor selv i aalborg, og får det, måske, lavet hos www.jensensbike-cars.dk som ligger i Nørresundby.

Skal have sat billeder ind af både før og efter, gælder også på motorcykelgallery.dk.

runes-mc.dk:
Yep...  og er selv typen, men men, ikke på mc, der jeg skam nybegynder, og det ville være dumt at prøve på noget inden man har lidt fornemmelse for tingene.. skal nok blive en "gør-det-selv" mand engang på mc :)
prisen er faktisk holdt godt nede, i forhold til hvad delene koster. han er heldigvis god til at give lidt rabat hvis man får lavet sådanne ting hos ham. men var mere interreseret i prisen på delene generelt, om det helt hen i verjet eller.
SV 650SA 08´

tasman7

• Plastikrocker
« Svar #6 Dato: August 15, 2009, 09:18:04 am »
jeg sgu ha nyt bagdæk på cyklen, og i den anledning fik jeg min suzukimekker til at lave hele mit med ny nrplade og lygter for mig, der sgu osse ha været ny undertray på, men blev skrottet.... jeg havde undertray med og baglygten, det satte han på uden problemer. det kostede sevlfølgelig for timerne der blev brugt. skal osse siges at det er en ulovlig baglygte, og den sagde han sgi heller ikke noget til, den blev bare sat på.
så bare sprøg om han ikke er med på din ide.
AGV Dream Time 73/2500.... bedste hjelm der findes:-D