Forfatter Emne: Billigt mc-værksted Malmø... Hvor?  (Læst 1667 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Potte

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Billigt mc-værksted Malmø... Hvor?
« Dato: Juli 20, 2009, 01:39:49 pm »
Skal ha skiftet bagdæk på en Hayabusa. Det kan gøres for 2300.- inkl. montering i Kbh. Men det må da ku gøres meget billigere i Malmø, især nu hvor den svenske krone er så langt nede. Så jeg efterlyser sådan set et godt mc-værksted.

Nogle forslag??

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Billigt mc-værksted Malmø... Hvor?
« Svar #1 Dato: Juli 20, 2009, 01:52:23 pm »
Jeg har lige fået et tilbud på nyt for og bagdæk til mit gamle SVin, hos LC i Rønnede.

Det lyder på 2328,00 kr incl montering.

Så kan ske de var værd at høre.
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Billigt mc-værksted Malmø... Hvor?
« Svar #2 Dato: Juli 21, 2009, 09:51:40 am »
Hvorfor sparer de par basøre  ???( du skal jo også betale for at komme over broen )... Støt dog de danske MC værksteder...  :D

F.eks hos LC i rønnede...  :P som B2 anbefaler..  eller hos ALEX mc... Super værksted... SUPER service... Er jeg temmelig sikker på at MANGE herinde vil give mig ret i...

Potte

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
Re: Billigt mc-værksted Malmø... Hvor?
« Svar #3 Dato: Juli 26, 2009, 08:56:11 pm »
Hvorfor sparer de par basøre  ???( du skal jo også betale for at komme over broen )... Støt dog de danske MC værksteder...  :D

F.eks hos LC i rønnede...  :P som B2 anbefaler..  eller hos ALEX mc... Super værksted... SUPER service... Er jeg temmelig sikker på at MANGE herinde vil give mig ret i...

Korrekt! Valgte osse Steven´s mc :-)

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Billigt mc-værksted Malmø... Hvor?
« Svar #4 Dato: Juli 27, 2009, 09:39:39 am »
Hvorfor sparer de par basøre  ???( du skal jo også betale for at komme over broen )... Støt dog de danske MC værksteder...  :D

F.eks hos LC i rønnede...  :P som B2 anbefaler..  eller hos ALEX mc... Super værksted... SUPER service... Er jeg temmelig sikker på at MANGE herinde vil give mig ret i...

Korrekt! Valgte osse Steven´s mc :-)

Super.... :D