Forfatter Emne: Original Udstødning på Igen??  (Læst 2376 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Original Udstødning på Igen??
« Dato: Juli 15, 2009, 06:27:33 pm »
Jeg kunne aldrig finde på at gøre det, med mindre det var et absolute nødstilfælde!.

Den tidligere ejer har savet røret over så han kunne mont. den fede slip-on udstødning, men hvis i absolute nødstilfælde kunne den så mont. igen, altså den originale??

Ellers gider jeg ikke have den liggende.
« Senest Redigeret: Juli 15, 2009, 06:29:59 pm af MNT »
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Syess

• Plastikrocker
Re: Original Udstødning på Igen??
« Svar #1 Dato: Juli 15, 2009, 06:52:31 pm »
Ja du kan godt mont den gamle udstødning igen. Min potte gik desværre istykker her sidste år, og der var leverings problemer til en ny. Så jeg smed den gamle på igen med sådan et lille stykke samle rør. Det var der ingen problemer i.

Damage

• Gæst
« Svar #2 Dato: Juli 16, 2009, 08:09:48 am »
Jeg kunne aldrig finde på at gøre det, med mindre det var et absolute nødstilfælde!.

Den tidligere ejer har savet røret over så han kunne mont. den fede slip-on udstødning, men hvis i absolute nødstilfælde kunne den så mont. igen, altså den originale??

Ellers gider jeg ikke have den liggende.

Hvis du ikke gider at have den liggene, hvad gør du så hvis din SV´er skal til syn en dag?

Ulvehaar

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Juli 16, 2009, 08:42:05 am »
Sætter db killer i måske  :wink:
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Blinklys

• Gæst
« Svar #4 Dato: Juli 16, 2009, 09:08:59 am »
Det er ikke sikkert det er nok med en db-killer. Der sidder katalysator i originalpotten, så det ka' godt være den dumper på at den forurener for meget. Jeg ville også gemme den hvis jeg var dig. Det skulle nok kunne lade sig gøre at få sat det sammen med noget samlerør (som allerede nævnt), hvis den skal til syn på et tidspunkt.

Damage

• Gæst
« Svar #5 Dato: Juli 16, 2009, 09:36:38 am »
Det er ikke sikkert det er nok med en db-killer. Der sidder katalysator i originalpotten, så det ka' godt være den dumper på at den forurener for meget. Jeg ville også gemme den hvis jeg var dig. Det skulle nok kunne lade sig gøre at få sat det sammen med noget samlerør (som allerede nævnt), hvis den skal til syn på et tidspunkt.

Lige præcis.  :wink:

Ulvehaar

• Roadracer
« Svar #6 Dato: Juli 16, 2009, 08:14:26 pm »
Katalysator schmatalysator  :whatever:

SÆLG SÆLG SÆLG!!!

Nåh ja, det havde jeg jo ikke lige tænkt på. Men jeg har altså aldrig synet en motorcykel med org. potterne.
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6