Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg ved ikke hvad der gik af mig, men jeg har altid været lidt lun på Lars L´s, så jeg kom vist til at give ham den første stemme og dermed 100% Og jeg er ikke engang jyde
skal vi ikke se om vi kan ramme 50-50
Paw, du får min stemme!Mest pga holeshot'en & poly26 plovenIkke fordi Lars' Micron lyder grimt, men det er de dér sølvflammer sgu.... Beklager Lars...
Citat fra: nygPaw, du får min stemme!Mest pga holeshot'en & poly26 plovenIkke fordi Lars' Micron lyder grimt, men det er de dér sølvflammer sgu.... Beklager Lars...Det er iorden. Vi kan jo ik alle sammen há samme smag.
Citat fra: Lars LCitat fra: nygPaw, du får min stemme!Mest pga holeshot'en & poly26 plovenIkke fordi Lars' Micron lyder grimt, men det er de dér sølvflammer sgu.... Beklager Lars...Det er iorden. Vi kan jo ik alle sammen há samme smag. Nej, se bare min smarte læderdragt...
Nej, se bare min smarte læderdragt...
den er da købt sådan ik'
Citat fra: Moolex(Christian)den er da købt sådan ik' En gang i 80'erne eller lignende? I øvrigt, kan man ikke kalde Lars' Micron for en lyddæmper - for jeg tror sgu, den er tom indeni
Hvad står den og ka de to supersælgere ikke svine hinanden lidt undervejs??