Forfatter Emne: Plat joke (Men alligevel)  (Læst 6119 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Plat joke (Men alligevel)
« Dato: August 05, 2005, 03:35:36 pm »
Undskyld Havenissen, men fristelsen til at skrive den blev for stor  :oops:  :oops:  :oops:

Der sidder en mand i en bar og græder ned i sin drink. Ind i baren kommer en anden mand. Under armen har han en 30 cm lang havenisse. Han ser den triste mand og går hen og spørger hvad der er i vejen. Jo, hans kone har en elsker og er nu gået fra ham og har taget børnene og bilen med. Den triste mand har altså mistet alt og ønsker ikke at leve mere. ”Nej, hør nu”, siger den nyankommende, og han fortsætter: ”Ude i skoven er der en gammel kone, som kan opfylde ønsker. Gå du derud og find hende. Men husk, at hun hører ikke så godt, så du må tale højt”.

Den triste mand vil gøre et forsøg og går ud i skoven. Han kalder og kalder, men finder hende ikke. Han er lige ved at give op, men kalder så en sidste gang. Endelig hører han en svag stemme oppe fra et træ. –Han har langt om længe fundet den gamle kone. ”Hvad vil du mig”, spørger hun. Han svarer, at han har hørt, at hun kan opfylde et ønske for ham. ”Joh, det kan jeg da”, svarer hun med sin spinkle stemme. Manden tænker sig lidt om og siger så: ”Jamen, så ønsker jeg mig en hel million” og vips, står han med en hel melon i favnen. Han bliver noget forbløffet og går slukøret tilbage til baren.

Manden med havenissen sidder der endnu, så den triste mand går derhen og siger lidt vredt: ”Hun kunne da ikke opfylde ønsker. Se hvad hun gav mig!”. Manden med havenissen ser på den triste mand og på hans melon og svarer: ”Jeg sagde jo, at du skulle tale højt til hende, og jeg taler af erfaring.
 Har du nogensinde hørt om en mand der ønskede sig en 30 cm lang nissemand…”
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Havenissen

• Sandt SVin
  • Havenissernes Befrielsesfront
« Svar #1 Dato: August 05, 2005, 03:54:18 pm »
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: August 05, 2005, 08:03:54 pm »
Nøøøøøøøj, hvor er den plat.. Men sjov! :lol:
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #3 Dato: August 06, 2005, 09:35:04 am »
Hold da kæft, mand !!

LOL    :lol:  :lol:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Havenissen

• Sandt SVin
  • Havenissernes Befrielsesfront
« Svar #4 Dato: August 06, 2005, 09:42:17 am »
WE GARDEN GNOMES FART IN YOUR GENEREL DIRECTION!
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5