Forfatter Emne: blink i baglygten "problem"  (Læst 2345 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dennis82

• Plastikrocker
blink i baglygten "problem"
« Dato: Maj 17, 2009, 09:31:12 pm »
okay,, jeg har kørt med en baglygte med indbygget blink i et år nu uden at ha slået dem til. jeg har så bestildt blink og relæ hos louis. jeg har sat led lys på biken som skal blinke sammen med de blink som sider i baglygten, mit problem kommer så nu. når jeg blinker til venstre så skiftes de to led rækker til at blinke rød og gul, som den nu skal. men når jeg blinker til højre blinker den gul, men skifter ikke over til rød imellem blinkene som den venstre nu gør, hva kan problemet være??? skal lige siges at jeg ikke har fået de forste blink på endnu, men det burde jo ikk ha nogen betydning da det relæ kan ta alt fra 1w til 30w. nogen ideer drenge og piger????
« Senest Redigeret: Maj 17, 2009, 09:35:09 pm af dennis82 »
Dennis

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: blink i baglygten "problem"
« Svar #1 Dato: Maj 18, 2009, 08:57:38 am »
Men når du slår blinket fra så tænder normal lyset??? :huh: :huh:

Mest af alt lyder det i mine øre som en fejl i lygten.  :undecided:

Har du prøvet at bytte blinkledningerne?
Så skulle fejlen flytte sig hvis det er blink relæet som fejler (hvilket jeg anser for usansynligt) men bare for forsøgets skyld.

Slukker dioderne til normal lyset når du blinker til venstre eller lyser de konstant samtidigt med at den blinker?
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #2 Dato: Maj 18, 2009, 09:10:33 am »
Når jeg blinker til venstre skifter den mellem rød og gul, men når jeg blinker til højre blinker den kun gul. Altså som vist på det ene billede, den røde blinker slet ikke. Men du har jo ret. Jeg må prøve at bytte rundt på de to ledninger og se hvad der sker. Vender lige tilbage med svar på det i aften
Dennis

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Maj 18, 2009, 09:43:59 am »
Når jeg blinker til venstre skifter den mellem rød og gul, men når jeg blinker til højre blinker den kun gul. Altså som vist på det ene billede, den røde blinker slet ikke. Men du har jo ret. Jeg må prøve at bytte rundt på de to ledninger og se hvad der sker. Vender lige tilbage med svar på det i aften

Har du andre blink bag på foruden blink i lygten ?
hvis ikke er det ikke lovligt
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #4 Dato: Maj 18, 2009, 11:24:56 am »
Se billede. Fandt nogen flotte led lys hos louis som blinker samtidig. Men mener faktisk også at det er ulovligt. Man må kun ha et blinklys i hver side foran og bagpå. Men det vigtigste for mig er at man bliver set. Så skal ha det til at spille med blink og blink i baglygten. Og så kommer de spejle så på som jeg købte af dig. Arbejder stadig på at lave en anden arm til dem.
Dennis

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Maj 18, 2009, 12:52:31 pm »
Se billede. Fandt nogen flotte led lys hos louis som blinker samtidig. Men mener faktisk også at det er ulovligt. Man må kun ha et blinklys i hver side foran og bagpå. Men det vigtigste for mig er at man bliver set. Så skal ha det til at spille med blink og blink i baglygten. Og så kommer de spejle så på som jeg købte af dig. Arbejder stadig på at lave en anden arm til dem.

Kan godt se dine blink....... vil gerne høre nærmere hvis du finder noget godt med
arm til disse spejle.. ville være godt hvis man kunne tage selv spejlet ud.... jeg arbejder osse med nogle ideér
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #6 Dato: Maj 18, 2009, 03:36:15 pm »

Kan godt se dine blink....... vil gerne høre nærmere hvis du finder noget godt med
arm til disse spejle.. ville være godt hvis man kunne tage selv spejlet ud.... jeg arbejder osse med nogle ideér
skal jeg nok ! kan være jeg får en ven til at lave noget i metal og så jeg selv maler det,, bare en kopi af den som sider på i forvejen. skriver lige til dig om resultatet.. når jeg kommer så langt
Dennis