Forfatter Emne: OT børne el-køretøj  (Læst 1392 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SilVer

• Plastikrocker
OT børne el-køretøj
« Dato: Maj 11, 2009, 10:14:47 pm »
Fars dreng  :D
Prøvede forleden at køre sådan en 6V ATV http://www.funnyland.dk/polaris-sportsman-400-ed-1096.html, til noget børnefonden indsamling. Han fik overhalet inden- og udenom, og storgrinende kørte han op i røven på de andre poder hvis han syntes det gik for langsomt :lmao:

Jeg synes prisen på 1400 er ok, men regner med at han vokser fra 6Volt motoren i løbet af denne sommer. Mit spørgsmål til jer der ved noget om EL, er om man med rimelige midler kan opgradere motorkraften, eller om det i stedet kan svare sig at købe et 12 volts køretøj med det samme.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Smith

• Roadracer
Re: OT børne el-køretøj
« Svar #1 Dato: Maj 11, 2009, 10:24:03 pm »
Jeg har ikke lige specifik kendskab/kundskab til den type el-legetøj :P Men det vel højst sandsynligt være nyt batteri + regulator og motor. Tror der er overhængende fare for at det IKKE vil kunne betale sig at opgradere. Men jeg ved selvfølgelig ikke hvilken hardware der sidder i ;)

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Maj 12, 2009, 10:40:49 am »
12V med det samme, og opgrader til 50ccm senere  :D Så er du bare en helt i knægtens øjne :thumbsup:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #3 Dato: Maj 15, 2009, 04:57:41 pm »
Godt site.

Hvorfor ikke købe den her til ham istedet - selvom det er duc på strøm, er det vel tættere på SV'eren  :wink:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3