Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvor dum kan man være?Det er jo meget normalt at se MC'ere på baghjul. Men da jeg stræber efter at være lidt mere original i mine tricks, valgte jeg i går aftes at vippe SV'eren op på forhjulet...Det var en fantastisk oplevelse...Hvordan?- joeh... Den der skivelås der sidder på bremseskiven fortil skal man jo helst huske at pille af inden man påbegynder kørslen... Hvis ikke, ender man med røven i vejret.Heldigvis væltede cyklen ikke og jeg kom ikke noget til.- Men i eftermiddag skal dommen lyde ude hos FA. Har en svær mistanke til, at bremseskiven er slået skæv. Nogle gange bliver man bare så træt af sig selv...
Citat fra: Bolvig efter April 23, 2009, 01:42:15 pmHvor dum kan man være?Det er jo meget normalt at se MC'ere på baghjul. Men da jeg stræber efter at være lidt mere original i mine tricks, valgte jeg i går aftes at vippe SV'eren op på forhjulet...Det var en fantastisk oplevelse...Hvordan?- joeh... Den der skivelås der sidder på bremseskiven fortil skal man jo helst huske at pille af inden man påbegynder kørslen... Hvis ikke, ender man med røven i vejret.Heldigvis væltede cyklen ikke og jeg kom ikke noget til.- Men i eftermiddag skal dommen lyde ude hos FA. Har en svær mistanke til, at bremseskiven er slået skæv. Nogle gange bliver man bare så træt af sig selv...Vend skivelåsen om og gør det samme igen. Så burde skiven blive rettet op
tro jeg kan tilføje til denne titel... her i nat lagde jeg cyklen ned - under en hård opbremsning for bilen foran ramme jeg et sunket kloakdæksel... jeg tager kort rulle tur for at ligge om på hænder og støvle spidser... læder dragten kan det næsten ikke ses på...der røg et koblingsgreb + en forhviler potten kan det også ses på...
potten kan det også ses på...
Citat fra: blz efter April 25, 2009, 02:04:54 ampotten kan det også ses på...Øv, men det er da en glimrende lejlighed til at få nogle brølepotter