Jeg er så KEDELIG!
Okay.. så har jeg modtaget mine MTEC cosmos blue lamper og er som når et lille barn får slik. Sætter dem i og hva' så..
Blåt xenonlys!! Jubii!! Men hov, det lyser lidt svagt. Det er stadig så klart, at mine positionslys er helt gule i forhold til.
Hva' gør jeg?
Køber nogle superwhite leds hos thansen i roskilde installerer dem.
Hvordan ser det så ud?
VOLDNICE!!! Altså positionslysene. Problemet for mig var imidlertid at MTEC cosmos blue pærerne ikke er kraftige nok i forhold til, så det ser ikke helt rigtigt ud i mine øjne.
På nuværende tidspunkt GIDER jeg ikke mere, det skal bare virke. Så jeg "flyver" (jeg kører selvfølgelig, men det skal gå stærkt, derfor udtrykket) til Thansen, er kort for hovedet og køber et sæt nightbreaker pærer. De er hvidere end originalpærerne. Meeeeeeeeen. Gullige stadig.
DET SKAL VÆRE PERFEKT! ELLERS ER JEG IKKE TILFREDS! <-- sådan fungerer jeg desværre. Nu har jeg så bestilt MTEC super white pærerne og efter at have kigget rundt på tube videoer og reviews, ved maksimal google søgning, kan jeg se. At den blå farve jeg hele tiden har ledt efter. Er den der ligger i super white.
Det blå skær der kommer fra den ishvide farve, fra mine LEDS.
Nu håber jeg at jeg bliver tilfreds! For prisen løber snart op i et Xenon kits pris. he he.
Til gengæld har jeg et par billeder til jer... af mit forløb, så kan det være i sparer lidt, på en eller anden måde